Mojo Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Origineel bericht van: trust Origineel bericht van: Bigfoot Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we erlkaar door middel van icons gaan uitschelden voor 'eikel' he! Goh , da's nou weer jammer . =) You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
The Iron Maiden Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Wat is er mis met deze: ? VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
trust Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Geplaatst: 11 mei 2010 Origineel bericht van: The Iron Maiden Wat is er mis met deze: ? Gekken worden geboren , maar eikels groeien . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
Bigfoot Geplaatst: 12 mei 2010 Geplaatst: 12 mei 2010 Ik zou wel graag de mogelijkheid willen hebben om helemaal geen animated icons te zien, zou een stuk rustiger overkomen!
Satdorus Geplaatst: 12 mei 2010 Geplaatst: 12 mei 2010 Origineel bericht van: Bigfoot Ik zou wel graag de mogelijkheid willen hebben om helemaal geen animated icons te zien, zou een stuk rustiger overkomen! Helemaal mee eens. Emoticons, in berichten, komen bij mij vaak over als: Iemand de loef afsteken. Wijsneuzen. Hak zetten. Etc. Voor de sfeer is dat niet goed.
Bigfoot Geplaatst: 12 mei 2010 Geplaatst: 12 mei 2010 Nou, zo bedoel ik het ook niet. Ik zou alleen graag de optie willen hebben in de systeem software die ervoor zorgt dat je kan kiezen of je ook echt het plaatje van een lachend gezichtje te zien krijgt, of gewoon een : en een ) naast elkaar. Daat laatste vind ik persoonlijk veel prettiger.
Gerard 76 Geplaatst: 12 mei 2010 Geplaatst: 12 mei 2010 Zo'n icoontje kan natuurlijk ook helpen om de bedoeling van je tekst beter kenbaar te maken. Voorbeeld is een knipoog bij een reactie zodat degene voor wie de tekst is weet dat de tekst als een positieve reactie is bedoeld.
cookie monster Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Origineel bericht van: roger4007 nu kon ik de weerstand niet weerstaan en moet dus deze even plaatsen : bedoel je deze ? 200% OFF-Topic: Ikdacht eeerder een ezel 300% ON-Topic: Smilies , kunnnen positief/negatief bijdragen tot eenantwoord !! Emoticons - emoties =) inderdaad leuk C o o kie M o nster C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 casa CM: FTA DVB-S & FTA DVB-S2
Gast Kimble Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Tja, ik zit er wel eens over te dubben om in het draadje om een extra hint te vragen. Maar dan krijg ik het smiley
Gast Kimble Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Kimble Tja, ik zit er wel eens over te dubben om in het draadje om een extra hint te vragen. Maar dan krijg ik het smiley Deeplinken niet toegestaan, dan maar zo
Beheerder Michel Geplaatst: 14 mei 2010 Beheerder Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: schotelkop ik haat animated icons behalve deze Gelukkig gaat het hier niet over animated icons maar over smileys. Jouw voorbeeld is dan ook geen animated icon. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
RVP Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: schotelkop ik haat animated icons behalve deze Is niet animated.
Gast schotelkop Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Michel Origineel bericht van: schotelkop ik haat animated icons behalve deze Gelukkig gaat het hier niet over animated icons maar over smileys. Jouw voorbeeld is dan ook geen animated icon. Mvg, Michel klop ook smiley.ik woord ik niet goed van
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen