Steve Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 bij mij was het pas na de derde keer proberen goed.(dus gewoon opnieuw proberen.)
Dear hunter Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 ok ik ga het nog eens proberen steve bedankt voor de info
Dear hunter Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Hij blijft op settings staan, nu meerdere malen opnieuw de firmware erop gedaan maar zit geen verandering in. Steve heb jij deze fout ook gehad naar aanleiding van een dom erase?
Gast Natrium Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Kan je bij settings dan niks invoeren ?? het is wel de bedoeling dat je daar je box configureerd
Dear hunter Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Deze had ik ook al geprobeerd:-( ben al de hele dag bezig, baal als een stekker mischien beter geweest om een fabrieks reset te geven.
Gast Natrium Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Origineel bericht van: Natrium Kan je bij settings dan niks invoeren ?? het is wel de bedoeling dat je daar je box configureerd ??
Dear hunter Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Nee settings staat in het display tijdens het booten en dat blijft dan staan, dus ik kom niet in het hoofdmenu.
Gast Natrium Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 settings staat in het display, dat is normaal heb je hem met een hdmi kabel of een scart kabel aangesloten ?
Dear hunter Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Ik heb hem met een hdmi kabel aangesloten en waarschijnlijk zit daar de fout pfffff ik hoop dat je gelijk hebt ik ga meteen kijken:-).
Gast Natrium Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Als ie met een hdmi kabel aangesloten zit is het goed, standaard uit me hoofd staat namelijk de scart uit. heb je ook de juiste hdmi instelling op de tv juist staan ? heb je bij de tv zwart beeld als ie op settings staat, zoja kies dan op je tv de juiste hdmi input, steeds nieuwe firmware erin zetten heb totaal geen waarde..
Dear hunter Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Natrium ik ben je eeuwig dankbaar :-) dat ik daar niet op was gekomen ,het maffe is dat hij de firmware update wel laat zien over hdmi. Al met al het werkt weer.Bedankt steve en natrium voor de hulp.
Gast Natrium Geplaatst: 3 juli 2010 Geplaatst: 3 juli 2010 Graag gedaan hoor, en kijk ook eens naar de ***geen-reclame*** plugin daar kan je leuke dingen mee doen op je Azbox veel plezier met je box.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen