Beheerder Michel Geplaatst: 11 mei 2010 Beheerder Geplaatst: 11 mei 2010 Ik zoek iemand die mij, eventueel tegen betaling, kan helpen om in Adobe indesign en illustrator een standaard drukklare opmaak van een dubbelzijdige trifold brochure (a4 liggend in 2 vouwen) of een twinfold (a4 1 vouw) te maken. Ik heb een voorbeeld in indesign formaat in niet a4, maar legal formaat (zie bijlage). De bedoeling is dat ik de broshure naderhand zelf eenvoudig kan wijzigen. Reacties zijn welkom! Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Patman Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 het is toch brochure (ipv broshure)..of ik 't groene boekje de laatste tijd niet meer scherp genoeg op m'n netvlies (gehad) DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD
Terradon Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Hoi Michel, Kijk hier anders maar eens, http://www.##################.nl/ Daar zijn ze prijstechnisch erg scherp. Mocht je nadere info wensen pm me dan maar even. Groetjes.............
Beheerder Michel Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Beheerder Geplaatst: 11 mei 2010 Je hebt helemaal gelijk. Ik had de hele middag Engelstalige templates van brochures bekeken en in het Engels heet het wel broshures. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Is ook in het Engels brochure. Nomen: brochure booklet leaflet pamphlet paperback "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Gast Opuske Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Er staat trouwens nog altijd broshure in de openingspost hoor zelfs na de edit En het is wel degelijk Brochure zowel in het nederlands als in het engels.
Gast Kimble Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Broshure, lijkt meer op een tikgeit tikfout
Beheerder Michel Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Beheerder Geplaatst: 11 mei 2010 Grappig. Dan schrijft een hele grote canadese stockfoto en vector graphics site het fout, want daar staat toch echt broshures. En niet alleen daar als een beetje rond google. Jullie hebben volgens mij overigens wel gelijk. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
vGnp Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Origineel bericht van: Michel Grappig. Dan schrijft een hele grote canadese stockfoto en vector graphics site het fout, want daar staat toch echt broshures. Engelstaligen zijn net zo goed in schrijvvouten als wij Nederlanders hoor Origineel bericht van: Michel En niet alleen daar als een beetje rond google. Jullie hebben volgens mij overigens wel gelijk. Google "verbergt" spelling- en schrijffouten. Zoek maar eens op Auswitz, Auschwits, en andere varianten. Levert meestal dezelfde resultaten op vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast Kimble Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Google ik op Kimble, dan gaat het echt fout Citaat: Kimble gearresteerd in Thailand
Beheerder Michel Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Beheerder Geplaatst: 12 mei 2010 Ik heb uiteraard gezocht op de exacte frase. google Maar goed daar gaat het hier niet over Ik zoek een grafisch vormgever die handig is met indesign. Mocht iemand zich toch voor het corrigeren van typ- en spelfouten willen aanbieden, kan ik die persoon ruim 1.825.553 berichten ter verificatie aanbieden. Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Fredo Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 er is een progje dat heet snapper je plaats dat formulier op een A4 dan met snap om cirkel je wat je wilt gebruiken dat plak je in een nieuwe A4 en klaar ben je maandag zal ik het even mailen ik heb dat op het werk Groeten Fred. AZbox premium , AZbox premium+ , AZbox elite Dreambox 8000 2maal SAB sky 4800 mini , DVB zelfbouw decoder.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen