Gast 1664 Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Origineel bericht van: D_liver Ze zijn wel weer selectief bezig ene kaart idd vele EMM's andere kaart pakt er max 2 ( beide geven nog geen ecm's af ) Op mijn kaart (die nog gewoon werkte) heb ik ineens 925 EMM's ontvangen. Normaal kom ik niet boven de 15. Ik hoop dat ze weten wat ze doen.
robbedoeske Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Origineel bericht van: drz Zijn er al meldingen van werkende kaarten/ontvangers, al dan niet in een door canal digitaal goedgekeurde ontvanger?? Hoe kun je dit testen als alles FTA is?
Optimist Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Niet alles is FTA: SBS6 HD is gecodeerd. 2x DM800 Visiosat Bi-Sat 13.0/19.2/23.5/28.2 East Visiosat 80cm 7.0 East
endurance Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Wat een heerlijkheid. Ik heb geen verstand van EMM,s Emu"s etc., maar ik weet wel dat het momenteel genieten is. Op m'n Vantage 8000s werkt alles perfect met de laatste software. Film1hd,2,3,1.1.action en de rest, het opent zich al ruim een week. Zolang ik kan genieten van de diverse film's blijft ik een blije kijker..... Normaal heb ik het familiepakket met de daaraan verbonden card, maar zo'n periode van CD maakt me simpelweg vrolijk. Zolang het duurt, genieten dus en geen gemekker over hoe het zo allemaal is gekomen........... Met vriendelijke groeten: Jan Al sille de bern strie frette, de lytse man sil wille ha
ppaap Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 [uPDATE] Herstelprocedure M7 Group S.A smartcards begonnen Technici van coderingspecialist Nagravision, onderdeel van het Zwitserse bedrijf Kudelski, en M7 Group S.A hebben de oplossing voor de coderingsproblemen bij televisieaanbieders CanalDigitaal en TV Vlaanderen gevonden. Men denkt de gehele zondag nodig te hebben om de, door de storing getroffen, smartcards weer operationeel te krijgen. De smartcards moeten tweemaal voorzien worden van een softwarepatch. Vanmorgen is men begonnen om de getroffen smartcards te voorzien een updateversie. Wanneer alle smartcards deze data hebben ontvangen kan worden gestart met de verzending van de uiteindelijke software waarmee het datumprobleem op de smartcards wordt verholpen. Het uitvallen van twee verschillende batches smartcards wordt namelijk veroorzaakt doordat een interne datum in de smartcard naar het verleden is teruggezet. Dit is overigens een geheel andere datum die abonnees van CanalDigitaal en TV Vlaanderen kunnen uitlezen via de satellietontvanger bij de smartcardstatus. De oplossing voor het datumprobleem werd door Nagravision technici in Frankrijk gevonden. Vanaf vrijdagochtend werd, in nauwe samenwerking met Nagravision in Zwitserland en M7 technici in Hilversum, gewerkt aan een oplossing. Gisteren hebben er diverse positieve testen met de uiteindelijke oplossing plaatsgevonden. Mocht het weer operationeel maken van de getroffen smartcards vandaag goed verlopen dan kan men daarna stapsgewijs de codering weer op de zenders gaan plaatsen. De verwachting is dat in de loop van maandagmorgen voor alle door CanalDigitaal en TV Vlaanderen aangeboden televisie- en radiokanalen dit weer het geval is. Al vanaf woensdagmiddag worden vrijwel alle zenders die M7 Group S.A voor deze televisieaanbieders zelfstandig via de satelliet uitstraalt ongecodeerd uitgezonden. Uitzondering zijn enkele HD-kanalen die men voor testdoeleinden, om een oplossing voor het ontstane probleem te zoeken, gecodeerd blijft uitzenden en televisiekanalen die van andere Europese televisieaanbieders worden afgenomen. De rest van de televisie- en radiokanalen, waaronder de premiumkanalen Film1 – Sport1 en Eredivisie Live, worden vanaf woensdagmiddag al ongecodeerd uitgezonden. Dit houdt in dat iedereen in de footprint van de Astra1 en Astra3 satellieten naar deze zenders kan kijken. Ondanks dat pornokanalen gecodeerd bleven uitzenden kon Europa de afgelopen dagen via de satelliet in de nachtelijke uren via de Film1-kanalen Film 1.2 en Film Action toch zonder problemen naar harde porno kijken. ppaap
pukje Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Die hebben beslist geen transponder nodig om te testen,die kunnen via pc's alles simuleren Het is een ander verhaal als de versleutel machine die de data naar de multiplexer stuurt rotzooi schopt
Eduard07 Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Origineel bericht van: endurance Film1hd,2,3,1.1.action en de rest, het opent zich al ruim een week. Ruim een week? Friese kalender? Vantage Softwarewonder? De problemen zijn woensdag jl. ontstaan... Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast SatMann Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 hier al lekker 2443 emmms binnen... ik word lekker gebombardeerd ahhaha nu nog maar hopen dat hun softwareupdate en dergelijk wel werkt... of anders is het weer prijs.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 SBS6 is hier niet gecodeerd, en dus vrij te ontvangen.
Harley Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Klopt, tis de HD versie die het niet doet VU+ Duo2 - PrismCube
Zuppelan Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Maar SBS6HD wordt wel degelijk vercijferd. Als je geen HD-ontvanger hebt, kan je testen of je beeld hebt op bijvoorbeeld VH1 Classic.
pukje Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 krijgt nu iedere klant van CD een brief met inhoud "U moet 48 uur naar vh1 kijken ,als u geen beeld heeft moet u toch blijven kijken anders kunnen wij uw kaart niet repareren"
Moderator wiz Geplaatst: 16 mei 2010 Moderator Geplaatst: 16 mei 2010 Nee een brief met een vervangende smartcard en een retour envelop voor de niet te updaten smartcard VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB
ferrarisat Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 heb het hele verhaal doorgelezen pff pff maar wat houd dit nu in? handled 573(567) ecms and 995(995) emms DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
Jassy Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Hier komt om de 10 sec een EMM binnen. Mijn kaart functioneert nog naar behoren.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen