Ga naar inhoud


Ben ik de enige waar alle seca kaarten zijn uitgevallen


Satfreakholl

Aanbevolen berichten

Ik heb hem hier ook staan op SBS6 en ik zie de EMM's voorbij vliegen terwijl ook de data zijn aangepast:

 

Code:
card reader /dev/ttyUSB0handled 23(0) ecms and 127(127) emmsSECA card XX.XXX.XXX.XXX entitlements:0000 MANAGMENT        : 2010-07-18006a CANALDIGITAAL    : 2010-07-18

 

Dit was overigens nadat ik ook een activatie-puls heb aangevraagd, toen versprong de datum. Maar geen beeld icm een Smargo en CCcam 2.1.1.

 

Mvg,

 

Niels Wagenaar

Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD.

Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 739
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

heb ook maar een her activatie puls gevraagd al een uur geleden van zowel de tvv als de c+ kaart.

 

Tot nu toe op beide kaarten nog geen datum verandering gekregen en ook geen beeld.

 

Wel al op beide kaarten meer als 950 emm's op 1 uurtje binnengehad.

 

CCcam 2.1.4 met smargo kaartlezers op een debian server die de updates krijgt van de dreambox 800

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Mijn kaart staat nu op 07/12/10 :55,58,61-63.
Dus tot 7 december 2010 smile


Neen, da's 12 Juli 2010 smile

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast SatMann

hier ook rond 17u30 een activatie signaal gevraagd.

 

datum aangepast,

pakken emm's weer maar geen succes met ecm :

card reader /dev/sci0

handled 16(0) ecms and 604(604) emms

0000 MANAGMENT : 2010-07-18

006c TV VLAANDEREN : 2010-07-18

 

dus effen wachten dus.

dm800 met cccam2.1.4 niets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier na her-activatie ook een nieuwe datum

 

newcs 1.65

 

0000 MANAGMENT : 2010-07-18

006a CANALDIGITAAL : 2010-07-18

 

Maar nog steeds geen beeld op SBS6HD

 

Ik hoop niet dat ze in hun botte kop halen om de codering weer aan te zetten voordat eerst mijn kaart weer werkt.

Heb nu dus bijna 1 week een aantal zenders niet hoop wel dat ze met een compensatie komen.

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satede
Hier na her-activatie ook een nieuwe datum

newcs 1.65

0000 MANAGMENT : 2010-07-18
006a CANALDIGITAAL : 2010-07-18

Maar nog steeds geen beeld op SBS6HD

Ik hoop niet dat ze in hun botte kop halen om de codering weer aan te zetten voordat eerst mijn kaart weer werkt.
Heb nu dus bijna 1 week een aantal zenders niet hoop wel dat ze met een compensatie komen.


Mijn kaart wilt nog niet, staat nog steeds op

/dev/usb/tts/1
handled 1251(0) ecms and 879(879) emms
SECA card xxxxxxx entitlements:
0000 MANAGMENT : 2010-07-12
006a CANALDIGITAAL : 2010-07-12

Maar wat anders waarom een compensatie ? iedereen kon er van genieten van de vrije kanalen,althans voor degene die geen abo op deze kanalen hebben,vindt een compensatie niet op zijn plaats !

Iedereen maakt fouten ook Canaldigitaal zodoende leert men ervan.

Dreambox DM8000HD - DM800HD - DM800SE-CABLE - DM500HD - OpenPli
Wavefrontier T90 - 5W - 0,8W - 4,8E - 9,0E - 13E - 19,2E - 23,5E - 28,2E

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: satede

Ik hoop niet dat ze in hun botte kop halen om de codering weer aan te zetten voordat eerst mijn kaart weer werkt.
Heb nu dus bijna 1 week een aantal zenders niet hoop wel dat ze met een compensatie komen.


Ja ik denk dat ze je eerst gaan bellen en vragen of het bij jou werkt alvorens de codering er weer op gaat laugh.

Ik heb zo'n idee dat men de klanten die hebben gebeld toen het probleem zich voordeed als testcase zullen worden gebruikt, en als die allemaal weer beeld hebben op de nog gecodeerde kanalen de patches aan alle kaartjes worden gestuurd. Daarna gaat gewoon de codering er weer op hoor.

Hopelijk zullen de klanten die dan niet meer kunnen kijken spoedig geholpen kunnen worden.

VU+ Duo2  met VTi  13 VU+ Uno met VTi  9.0.2

geen Canal Digitaal meer en geen Sparql iptv meer
Triax 78, astra 1,2,3, HB

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn dochter is helemaal radeloos. Geen jimjam en ook geen bebe tv.

Ik hoop dat het snel opgelost wordt. Sind vanavond ook geen net5 meer. mijn vrouw begint nu ook sjagereinig of zo iets te worden. Geen goed teken.

ccam 2.1.4. madmad Ik kan al enkele dagen geen VH1 en VH1 classic meer kijken. crazy

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ondertussen weeral een paar uur verder en heb nog steeds geen aanpassing van de datums gekregen op mijn kaarten nadat ik de heractivatie puls aangevraagd had.

 

En natuurlijk ook nog altijd geen beeld.

 

Dit word heel erg vind ik hierzo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: dreammaker
Mijn dochter is helemaal radeloos. Geen jimjam en ook geen bebe tv.
Ik hoop dat het snel opgelost wordt. Sind vanavond ook geen net5 meer. mijn vrouw begint nu ook sjagereinig of zo iets te worden. Geen goed teken.
ccam 2.1.4. madmad Ik kan al enkele dagen geen VH1 en VH1 classic meer kijken. crazy


Word misschien tijd om te kijken of er nog meer in het leven is dan alleen TV... smile

Hier ook nog geen beeld, wel ruim 7000 emm's...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens met CCcam 2.14, kijk of je dan beeld heb op sd zender net5.

 

laat de kaart er een uur inzitten op de CCcam 2.1.4.en ik heb hem op sd sbs 6 upgedate.

herstart de cam opnieuw.

 

Met vriendelijke groet,

De visser

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je het top+HD pakket hebt dan betaal je 47,50 per maand. Als je vervolgens een week lang geen MTV/VH1/SBS6HD/VeronicaHD/Hustler/XXX/Dorcel e.d. kunt ontvangen mad dan kan ik me voorstellen dat Canal Digitaal om een compensatie kan worden gevraagd. Schakelen ze vervolgens de vrouwenzender Net5 ook nog eens af. Dan mag ik blij zijn dat bij mij Net5HD nog werkt :D ! Maar ja, niet iedereen heeft een HD ontvanger.

 

Overigens krijg ik toch echt niet zo veel EMM's binnen, zelfs niet na een aanvraag voor heractivatie frown. M'n datum staat nog altijd op 2010-07-10 (zowel Management als Canal Digitaal).

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...