1pm Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 hier ook een bulk aan ecm'en emm's maar alles draait weer 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Eduard07 Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Origineel bericht van: Gerard 76 straks is je kaart gesmolten Dat is een bijverschijnsel als ie als "een zonnetje" draait.. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Eduard07 Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Origineel bericht van: sat_hobby De kaart is verzekerd. Alleen eventueele brandschade aan de decoder zal niet eenvoudig te verhalen zijn. Valt toch onder gevolgschade? Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Gast MartH Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Ook hier de gehele dag al geen ontvangst via de Canal Digitaal card. Vreemd is wel dat na enkele malen proberen te bellen met Canal Digitaal direct wordt medegedeeld dat de wachttijden langer zijn dan normaal! Dit kan erop duiden dat heel NL op dit moment belt. Vreemd is wel dat bij de "actuele meldingen" op hun site helemaal niets vermeld staat. Dit zou je wel verwachten indien er problemen zijn....
gotsave Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Nu hebben alle zenders van CD een zwart beeld. Hmm..zou CD weer experimenteren met nieuwe software. Dit gaat niet goed
vGnp Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Origineel bericht van: gotsave Nu hebben alle zenders van CD een zwart beeld. Hmm..zou CD weer experimenteren met nieuwe software. Dit gaat niet goed Hier gewoon beeld hoor. Ik heb zelfs beeld op Sport1.2/Erediv.2 vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Gast MartH Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 idd,... Het zou ook wel prettig zijn wanneer mogelijke storingen en werkzaamheden DIRECT opde website worden vermeld. Niet alleen prettig maar ook eerlijk t/o betalende klanten! Wanneer je belt hoor je de gehele dag al dat de 'wachttijden langer dan normaal zijn'. Mogelijk ook om een deel van de bellenden van het lijf te houden. Krijg er wel steeds meer moeilijkheden mee wanneer een bedrijf zo zaken doet....! Laten we hopen dat er een goede verklaring voor is.
Gast aart44 Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Origineel bericht van: MartH idd,... Het zou ook wel prettig zijn wanneer mogelijke storingen en werkzaamheden DIRECT opde website worden vermeld. Storingen worden toch ook gemeld de afgelopen storing toch ook moet je wel kijken als het in het weekend gebeurt staat het er maandag op,http://www.canaldigitaal.nl/actuele-meldingen/meldingen.aspx
Gast MartH Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Ja, dat bedoel ik dus. Lekker op tijd! Wanneer abonnees nu 'geen ontvangst' hebben oid behoeven zij naar mij mening niet eerst te moeten bellen naar CD maar de eerste gang zou de website of een rss feed moeten zijn.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Het is sowieso al zoeken naar het juiste scherm waarom kunnen 2 onderstaande schermen niet geïntegreerd worden Storingen en onderhoud Actuele meldingen Als je geen beeld hebt dan ga je kijken of er storingen zijn, nou sinds 2 maart is er geen storing meer geweest zo te zien
gotsave Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Beeld is net terug na het herstarten van CCcam 2.1.4 van mijn Dreambox. Nog geen beeld voor MTV,VH1 en Espn
Gast twingo Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Origineel bericht van: gotsave Beeld is net terug na het herstarten van CCcam 2.1.4 van mijn Dreambox. Nog geen beeld voor MTV,VH1 en Espn Volgens mij is er geen storing op de genoemde kanalen die werken gewoon op CCcam 2.1.4 denk dat je ergens anders moet zoeken mischien even een puls aanvragen.
ferrarisat Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 of toch een recente zenderlijst instaleren satje07 DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
ReneBee Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Zijn er weer problemen ? De buurman stond het aan de deur en meldde dat al z'n gecodeerde kanalen er mee opgehouden zijn. Midden in een programma. René.
gotsave Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Buurman heeft gelijk, het heeft even geduurd bij mij..... maar nu is alles op zwart. Wel bizar dat dit forum niet plat gepost wordt. Lijkt alsof het probleem niet structureel is. Dan maar tot morgen wachten en CD op bellen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen