Poetsdoekje Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Hoe kan ik muziek uit een powerpoint presentatie opslaan en bewaren als bijvoorbeel wav of mp3? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
vGnp Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Om wat voor ingesloten object gaat het? Of is het een gekoppeld object? vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Poetsdoekje Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Geplaatst: 11 mei 2010 Origineel bericht van: vGnp Om wat voor ingesloten object gaat het? Of is het een gekoppeld object? vGnp Sorry, ik weet niet wat je bedoeld, het is een powerpoint presentatie waarin je een onderdeeltje kunt aanklikken en dan wordt dat afgespeeld. Het bestand is net iets meer dan 5Mb, ik neem aan dat ik dat niet kan meesturen En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
vGnp Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Origineel bericht van: Poetsdoekje Het bestand is net iets meer dan 5Mb, ik neem aan dat ik dat niet kan meesturen Als je het inpakt met WinZip, dan wel misschien vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Poetsdoekje Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Geplaatst: 11 mei 2010 Het is al ingepakt iets meer dan 5Mb En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
vGnp Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Origineel bericht van: Poetsdoekje Het is al ingepakt iets meer dan 5Mb Ik zie in de FAQ geen beperking genoemd worden bij bijlagen. Probeer het eens zou ik zeggen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
snopper Geplaatst: 12 mei 2010 Geplaatst: 12 mei 2010 Er is geen directe manier om muziek opgeslagen in het bestand eruit te halen. Dit kan alleen met een workareound.: Stap1 1: Open de PPT of PPS bestand met Microsoft Powerpoint en kies dan Bestand - Opslaan als .. Stap 2: Van de dropdown box bij "Opslaan als ... type" kies hier het Web Pagina formaat (*.htm, *.html). geef het een bestandsnaam en klik op opslaan. Stap 3. Open de map in de verkenner waar e presentatie als HTML is opgeslagen en je moet nu o.a. het muziek bestand zien. Dit lukt bij mij met Powerpoint 2003. Snopper Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)
Poetsdoekje Geplaatst: 12 mei 2010 Auteur Geplaatst: 12 mei 2010 Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: Poetsdoekje Het is al ingepakt iets meer dan 5Mb Ik zie in de FAQ geen beperking genoemd worden bij bijlagen. Probeer het eens zou ik zeggen. vGnp Als je een bestand wilt versturen dan krijg je de melding, geen bestanden groter dan 1.5 Mb En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
vGnp Geplaatst: 12 mei 2010 Geplaatst: 12 mei 2010 PM gestuurd vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
snopper Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Origineel bericht van: Poetsdoekje Origineel bericht van: vGnp Origineel bericht van: Poetsdoekje Het is al ingepakt iets meer dan 5Mb Ik zie in de FAQ geen beperking genoemd worden bij bijlagen. Probeer het eens zou ik zeggen. vGnp Als je een bestand wilt versturen dan krijg je de melding, geen bestanden groter dan 1.5 Mb Heb je mijn tip al geprobeerd? Snopper Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)
Poetsdoekje Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Geplaatst: 13 mei 2010 Sorry, maar heb even wat PC problemen, maar dat is op te lossen, ik ga jouw tip zeker proberen En zal het resultaat hier vermelden En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Poetsdoekje Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Geplaatst: 15 mei 2010 Geweldig, bedankt, ik weet zeker dat ik mijn kennis een groot plezier heb gedaan, mede dankzij jouw hulp, vGnp. En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen