firescoob Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Ik zit er aan te denken om zelf een tegelvoet voor een Wavefrontier T90 Polarmount te leten maken daar deze op een plat dak geplaatst moet gaan worden. Nu zou ik graag willen weten hoe breed de polarmount is opdat ik een tekening kan maken voor mijn kennis die de voet zal gaan lassen. ik wil hem tussen 4 60x40 tegels gaan plaatsen om hem zo laag mogelijk te houden Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
vGnp Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Plaatje vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
firescoob Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Geplaatst: 11 mei 2010 Bedankt maar deze maten had ik al gevonden, echter staat hier niet de breedte van de voet van de polarmount bij kijk maar eens op pagina 4 van onderstaande PDF en mij gaat het erom hoe breed onderdeel C2 is http://www.wavefrontier.us/materials/T90P.pdf Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
vGnp Geplaatst: 11 mei 2010 Geplaatst: 11 mei 2010 Origineel bericht van: firescoob Bedankt maar deze maten had ik al gevonden, echter staat hier niet de breedte van de voet van de polarmount bij kijk maar eens op pagina 4 van onderstaande PDF en mij gaat het erom hoe breed onderdeel C2 ishttp://www.wavefrontier.us/materials/T90P.pdf Ik heb dus zonet voor jou de regen getrotseerd en ben even in de schuur geweest waar ik nog zo'n ding heb liggen: 61 cm. Plus of min 5 mm, het was donker. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
firescoob Geplaatst: 11 mei 2010 Auteur Geplaatst: 11 mei 2010 Origineel bericht van: vGnp Ik heb dus zonet voor jou de regen getrotseerd en ben even in de schuur geweest waar ik nog zo'n ding heb liggen: 61 cm. Plus of min 5 mm, het was donker. vGnp Mijn dank is groot, hoop dat je niet te nat bent geworden. Kan ik weer verder met m'n tekening, ik zal tzt wel foto's plaatsen van het resultaat inclusief tekening Firescoob Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen