Ga naar inhoud


[geen schotelbakje] TV met DVB S-S2 tuners


Gast Klaas Klus

Aanbevolen berichten

Gast Klaas Klus

Waar ik weleens benieuwd naar ben, zijn er lezers en schrijver die in het bezit zijn van een tv met een DVB S-S2 tuner. Wat zijn jullie ervaringen hier mee. Onderaan kunt mijn mijn trotse bezit lezen en daarin moet ik zeggen,PERFECT :D. Maar is alles perfect. Natuurlijk niet cry! vooral als je op zender nr 2000 een zender hebt staan en die wil je naar nr 20 brengen. Nu dan ben je geheid 10 min bezig sleep. Maar wat zijn uw bevindingen. Vult u eens aan. cool

Link naar reactie
Delen op andere sites


hoi,

 

Dat doe je dan niet echt goed, beter is handmatig toevoegen dan staat die achteraan in de lijst en dan toevoegen aan je favoriete lijst, daar kun je er meerdere van maken en selecteren met de blauwe knop.

 

Dus proberen de complete lijst van gevonden zenders aan te passen is zeker als je meerder satellieten hebt is niet echt handig omdat de pana er een grote brij van maakt.

 

 

Groetjes.........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Klaas Klus

Je hebt gelijk en ook dat wist ik wel. Alleen ik gebruik de favorieten niet(ben er ook nog nooit mee bezig geweest, stom he) en daar er 4 satelieten op zitten krijg je een bijzondere lange lijst en als je dan eens moet updaten staan die weer achteraan. Maar jij hebt geijk, ik zou beter de favotieten kunnen gebruiken dan heb je geen gedonder met het verplaatsen van de zenders dat zo lange tijd in beslag neemt

 

Ik neem dit mede, dank u.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...