Ga naar inhoud


Multitasking met Android mogelijk?


Aanbevolen berichten

Ik werk nu met Windows Mobile 6.1 op een Samsung Qwerty foon. Op zich werkt alles goed. Ik word alleen niet goed van het volgende:

 

Ik wil graag een aantal applikaties standaard open laten staan. Dat zijn bv Google (met ANWB site verkeersinfo), Pocketwit (Twitter) en MSN. MSN moet online blijven evenals Pocketwit zodat ik (ook als het scherm uit staat de updates binnen komen en er een piepje komt). Nu blijkt vaak dat willekeurig programma's afgesloten worden als ik bv Twitter en MSN open heb en ik start Opera op. Dan blijkt ineens MSN afgesloten te zijn. Kortom: je kunt maar een zeer beperkt aantal programma's open laten staan. Dit heeft met de hoeveelheid geheugen te maken die ervoor gereserveerd is. Is dit met android ook zo?

-------------------------------------------------

*** VU+ DUO (500Gb HD) + DM600PVR (160Gb HD), 95 cm met 4 lnb's ***

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij Android kan je wel multitasken, maar dat wil zeggen dat de muziek kan blijven spelen terwijl je internet.

 

Services kunnen actief blijven in de achtergrond, maar gewone programma's worden op de achtergrond in "pauze" gezet zodat ze het systeem niet belasten.

 

Bij geheugen tekort wordt zo'n in "pauze" gezet programma helemaal gestopt, de laatste status wordt daarbij opgeslagen.

 

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...