peterksr Geplaatst: 12 mei 2010 Geplaatst: 12 mei 2010 hallo, ik heb geprobeert het op te zzoeken maar kan niks vinden (mischien dom niet blond ) maar zoek hoe ik mijn dm800 op kan starten. ik heb de stroom er af gehad maar hij wl dus niet opstarten achter op de ontvanger brand een groen en een geel ledje maar ik zie niks in het display. wat is er aan te doen ? of te wel hoe doe ik een harde reset ? gr peter al opgelost heb een tijdje de stroom er afgelaten en nu spanning er op en hij start wer op 1 maal VU+ DUO +
guppje29 Geplaatst: 12 mei 2010 Geplaatst: 12 mei 2010 stekker er zo'n 30 sec. eruit moet voldoende zijn. DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C
limbo Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Ik had hetzelfde aan de hand. Stekker eruit en direct weer insteken, soort reset. Daarna ging alles prima. Hoop dat dit werkt. Groet,
Kowalski Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Dit is een oud en bekend probleem met de DM800. Het stekkertje op de Dreambox er zeer kort uit (< 0,5 sec.) en direct er weer in is inderdaad een mogelijke oplossing. Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Erik Slagter Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Origineel bericht van: Frank67 Dit is een oud en bekend probleem met de DM800. Het stekkertje op de Dreambox er zeer kort uit (< 0,5 sec.) en direct er weer in is inderdaad een mogelijke oplossing. Kennelijk verschilt dat per stuk, want bij die van mij werkt dat dus echt niet. Hij moet er dan echt een halve minuut uit. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen