Snuffer Geplaatst: 12 mei 2010 Geplaatst: 12 mei 2010 Is er iemand die info heeft weet etc. via welke zenders het WK in 3D te zien is??? Er worden zo lees ik overal 25 wedstrijden in 3D opgenomen en uitgezonden alleen wie wat waar is nergens te vinden. Weet iemand welke provider dat gaat doe SKy of Digital+??? TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
voodoodoll Geplaatst: 12 mei 2010 Geplaatst: 12 mei 2010 Al Jazeera Sports zou met een 3D kanaal komen. Daarnaast zijn er enkele 3D testkanalen actief waar die wedstrijden wel eens op zouden kunnen komen. Ik denk dan aan de 3D kanalen van MEO, Cyfra+ & de RAI. Voor zover ik weet heeft Sky UK geen rechten op het WK dus zou BBC al met een 3D kanaal moeten komen.
Neptunus Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Voor de echte 4D zul je naar Zuid Afrika moeten! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
druid Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 4d is 3d met timeshiften xtrend 6500 320G intern / dreambox 800se, 500G intern / dreambox 500hd / azbox elite hd / Skymaster 80cm quad lnb titanium, 19,2 oost / Triax 110 , quad inverto Inverto Black Ultra lnb, 23,5 oost, inverto Inverto Black Ultra lnb, 28,2 oost / No Name 125cm single lnb black ultra draaibaar
Gast Kimble Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Origineel bericht van: Neptunus Voor de echte 4D zul je naar Zuid Afrika moeten! 4D, teveel "Back to the Future" gekeken of Dr. Who
MacGuinness Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 In de jaren 70 had je al 5D. (De Doek Die Direct Droogt). Selfsat H50D2 & Stab HH90 + VU+DUO2 (VTI 6xx) + Onkyo TX-SR508 + LG 55UB850V UHDTV =
Snuffer Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Geplaatst: 14 mei 2010 Heren, Zullen we terug gaan naar de vraag????? voorheen vroegen de mod's dat.. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Satdorus Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Misschien heb je deze tekst ook al gevonden. Anders als aanvulling. Sony filmt twee WK-duels van Oranje in 3D. Het wachten is nog op groen licht voor live uitzenden van de beelden. De Oranje-duels tegen Denemarken (14 juni) en Japan (19 juni) legt Sony in drie dimensies vast. In totaal filmt Sony 25 wedstrijden van het WK voetbal in Zuid-Afrika in 3D. Het bedrijf maakte het opnameschema donderdag bekend. Uiteraard komen ook alle duels vanaf de groepsfase in 3D beschikbaar. Het Amerikaanse ESPN en het Spaanse Sogecable brengen het WK live in 3D. Meer tv-aanbieders in andere landen worden de komende weken bekendgemaakt, zegt Sony. Dus wellicht volgt Ziggo, dat het WK in 3D wil brengen, ook nog. De beelden komen sowieso na afloop te staan op een speciale 3D-Blu-ray. Sony filmt het WK met zijn HDC-1500R-camera's en gebruikt een nieuwe processor voor het verwerken van de beelden. Het is een dure exercitie: alleen al die camera's kosten per stuk zo'n 80 duizend euro. Bron: Tonie van Ringelestijn
Snuffer Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Geplaatst: 15 mei 2010 Dit heb ik gelezen ja het Amerikaanse ESPN is in Euro niet op een sat te vangen meen ik, en het Spaanse Sogecable is een kabel bedrijf net als UPC en Ziggo. Wel raar dat het gewoon niet te zien is ook het Sony plein waar een groot scherm zou komen met 3D ergens in een stad gaat waarschijnlijk niet door Londen is ok niet zeker leve de 3D promotie genoeg maar beelden ha. TBS IPTV FEEDS NETWERK MAKEN .
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen