Gast pier Geplaatst: 12 mei 2010 Geplaatst: 12 mei 2010 Technisat Multytenne twin art-nr 0000/8820 met een Technisat Digit MF4-S receiver gisteren proberen te installeren. Uitgericht op Astra 19.2 ost op BVN, sterkte en kwaliteit allebei in het groen, ook Eutelsat 13 ost en Eurobird-Astra 28.5 ost sterkte en kwaliteit allebei in het groen. Bij Astra 23.5 ost voldoende signaal(groene balk)alleen de kwaliteit van het signaal onvoldoende( een rood vakje) Ik heb het uitrichten heel nauwkeurig gedaan met satfinder op Astra 19.2 Ook op de andere aansluiting van de twin het zelfde onvoldoende resultaat voor Astra 23.5 Wat kan de oorzaak hier van zijn?
Gast sattaz Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Origineel bericht van: pier Ik heb het uitrichten heel nauwkeurig gedaan met satfinder op Astra 19.2 Ook op de andere aansluiting van de twin het zelfde onvoldoende resultaat voor Astra 23.5 Wat kan de oorzaak hier van zijn? @pier, Heb je al eens geprobeerd om met jouw satfinder via Astra 23,5 Oost uit te richten? Met vriendelijke groeten sattaz
Gast pier Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Sattaz, Allereerst bedankt voor je reactie. Er wordt overal expliciet geschreven uitrichten op Astra 19.2 E dan staan de andere LNBs ook goed. Ik ga het morgen proberen met de satfinder op Astra 23.5 E een beter signaal te krijgen. Je hoort nog van me. pier
Moderator ceesv Geplaatst: 16 mei 2010 Moderator Geplaatst: 16 mei 2010 Heb je wel op een DVB-S transponder gekeken? Wanneer je op en DVB-S2 HD transponder kijkt heb je wel in sommige gevallen voldoende signaal, maar geen (kwaliteit) ontvangst. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen