The Iron Maiden Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Hallo, als ik een opname bekijk en dan snel wil spoelen met de toetsen 1/3, 4/6 of 7/9 dan loopt het beeld 2 seconden door en valt het geluid weg. Daarna begint de opname weer x seconden verder of terug, afhankelijk van de gebruikte toets. Is deze vertraging uit de schakelen, zodat er direct bijvoorbeeld 60 seconden vooruit gespoeld wordt. Dat maakt het 'snel spoelen' en stuk makkelijker. Ik had voorheen een 7025+ en daar was dit ook mogelijk. Het doorspitten van de instellingen levert tot nu toe niks op. mvg The Iron Maiden. VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Neptunus Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Origineel bericht van: The Iron Maiden Hallo, als ik een opname bekijk en dan snel wil spoelen met de toetsen 1/3, 4/6 of 7/9 dan loopt het beeld 2 seconden door en valt het geluid weg. Daarna begint de opname weer x seconden verder of terug, afhankelijk van de gebruikte toets. Is deze vertraging uit de schakelen, zodat er direct bijvoorbeeld 60 seconden vooruit gespoeld wordt. Dat maakt het 'snel spoelen' en stuk makkelijker. Ik had voorheen een 7025+ en daar was dit ook mogelijk. Het doorspitten van de instellingen levert tot nu toe niks op. mvg The Iron Maiden. Dat is mij ook opgevallen, ik denk niet dat er iets aan te doen is, zal wel met de architectuur van de box te maken hebben want de firmware is nagenoeg gelijk. Maar er zijn ook voordelen: de VU+Duo start veel sneller op dan een Dreambox. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
The Iron Maiden Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Geplaatst: 13 mei 2010 Tja, maar ik zap vaker dan dat ik de box herstart mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen