Gast plestik Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Nu ik eindelijke via mijn dreambox op de gedeelde mappen van andere computers in het netwerk kan, ben ik opzoek naar een goede mediaspeler voor op de dreambox. Nu heb ik altijd goede ervaring gehad met XBMC maar ik kan zo gauw niet vinden of die ook als plugin voor de Dreambox beschikbaar is. Is die er? Mocht dat niet het geval zijn. Zijn er dan plugins die aangeraden worden waarbinnen audio / video kunnen worden afgespeeld. De standaard speler ondersteund - in mijn geval - niet alle video formaten. Ik hoor het graag en alvast bedankt voor de reacties.
Daskie Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 XBMC is toch een windows ding, werkt volgens mij niet op een dreambox Daskie Dreambox DM500 & DM800 PLI Jade EPG powered by MiLo en Rytec :-) Technisat Multytenne twin (19E, 13E, 23E & 28E)
Gast frov Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Ik heb een ASRock met XBMC staan en een DM800: ik denk dat je lang kunt wachten voordat xbmc native op een DM draait. De focus van de developers is Windows/Linux op voornamelijk x86 HW en daar zie ik ze nog wel een tijdje aan vasthangen. Misschien dat er wat integratie mogelijk is met de aankomende XBMC 10.05.
milili Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 volgens mij is xbmc ook al op wii te krijgen, ik weet niet of dat x86 is maar het is wel xbmc. http://www.wiimc.org/ succes Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen