jilal Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Ik wil een dreambox 800hd kopen maar er schijnt een SE op komst te zijn rond augustus, is dat dan een verbeterde versie en wat ik me afvraag wat de verschillen zijn?en is het aan te raden om ff te wachten met kopen.
vGnp Geplaatst: 13 mei 2010 Geplaatst: 13 mei 2010 Origineel bericht van: tkinset Ik wil een dreambox 800hd kopen maar er schijnt een SE op komst te zijn rond augustus, is dat dan een verbeterde versie en wat ik me afvraag wat de verschillen zijn?en is het aan te raden om ff te wachten met kopen. Ja, en er komt in februari volgend jaar een nog weer verbeterde versie van uit! En het schijnt dat er medio volgende jaar een versie 3 van is! Moraal van dit verhaal: Als je blijft wachten op steeds nieuwere en betere dingen, dan zul je wel nooit iets gaan kopen. Kijk naar wat je wilt dat de ontvanger kan doen, en maak een keus. Tenzij je er inderdaad op wilt wachten. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
unox Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 je kan ook naar de dm500hd gaan, snellere cpu geen display
Erik Slagter Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Origineel bericht van: vGnp Moraal van dit verhaal: Als je blijft wachten op steeds nieuwere en betere dingen, dan zul je wel nooit iets gaan kopen. Kijk naar wat je wilt dat de ontvanger kan doen, en maak een keus. Tenzij je er inderdaad op wilt wachten. Op zich heb je gelijk, maar de dm800hd is echt een drama (de originele versie dan). Misschien dat de "se" versie hier verbetering in brengt en hebben ze naar de clones gekeken ROFL. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
hayman Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Origineel bericht van: vGnp Moraal van dit verhaal: Als je blijft wachten op steeds nieuwere en betere dingen, dan zul je wel nooit iets gaan kopen. Kijk naar wat je wilt dat de ontvanger kan doen, en maak een keus. Tenzij je er inderdaad op wilt wachten. Op zich heb je gelijk, maar de dm800hd is echt een drama (de originele versie dan). Misschien dat de "se" versie hier verbetering in brengt en hebben ze naar de clones gekeken ROFL. hallo, waarom drama ik heb die mijne in mei 2008 van uit germany gehaald werkt perfect geen een probleem ,hhd zit en geen last van warmte alles doet het goed... 65HU8500 4K 3D/DM8000/PS4/SOLO 4K/Technisat Multytenne twin(4in1)en arabsat 26E
APPLE Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Origineel bericht van: Erik Slagter Origineel bericht van: vGnp Moraal van dit verhaal: Als je blijft wachten op steeds nieuwere en betere dingen, dan zul je wel nooit iets gaan kopen. Kijk naar wat je wilt dat de ontvanger kan doen, en maak een keus. Tenzij je er inderdaad op wilt wachten. Op zich heb je gelijk, maar de dm800hd is echt een drama (de originele versie dan). Misschien dat de "se" versie hier verbetering in brengt en hebben ze naar de clones gekeken ROFL. Drama?? het is echt een perfect apparaat!
robkds Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Origineel bericht van: APPLE Origineel bericht van: Erik Slagter Op zich heb je gelijk, maar de dm800hd is echt een drama (de originele versie dan). Drama?? het is echt een perfect apparaat! Nou, niet helemaal. Een gewone reboot lukt niet, dan moet eerst even de stroom er van af. Daarnaast is het apparaat niet echt snel en is de IR-ontvanger zeeeeeer kritisch met infrarood verlengers, daar waar de DM500 en DM600 daar geen enkele moeite mee hadden. Dat zijn dus wel serieuze verbeterpuntjes voor een SE model.
Gait33 Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Deze DM800 die ik hier heb werkt ook prima, heb hier helemaal geen problemen. Deze komt ook uit 2008 (oktober) Vu+ Solo, Vu+ Duo, Vu+ Duo2, 1x Delta Star 120cm draaibaar, 1x Delta Star 90 draaibaar, 2x Delta Star 55 vast ( Astra 1 en 3 )
satdr Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Same here, perfecte box hoor, niks drama Vu+ Ultimo4k 1 FBC DVB-C en 1 FBC DUAL DVB-S2X OpenPli 7
fritsk Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Echt een prima ontvanger. Beetje aan de prijs, dat wel. Ik heb er een Solid State Disk in zitten van 32Gb. (Scheelt net even wat warmte) VU+ Duo met VTI3.1 image + Rotor Moteck SG2100 - Schotel Triax 88cm + Triax 78cm met 4xLNB (Disecq) ======== wie het weet mag het zeggen ======
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen