Ga naar inhoud


[TF7700PVR] waardes elco's


Gast josy

Aanbevolen berichten

Hallo , ik heb een topfield 7700 hd pvr gekocht op een_of_andere_veiling_site , volgens de verkoper zou deze het doen alleen de hd zag hij niet intern , daar dit voor mij geen probleem was (neem niets op) ben ik overgegaan tot de koop . nu blijkt naar ontvangst dat de topfield naar een minuut geen beeld meer heeft en naar veel gegoogle te hebben kwam ik erachter dat dit met de voeding te maken heeft. nu heb ik de voeding uitgebouwt en wat blijkt hij heeft de elco's vervangen door de verkeerde waardes.

mijn vraag is nu wie kan mij vertellen wat de juiste waardes moeten zijn of heeft er iemand een schema.

dit zijn de elco's waar het over gaat:

c2,c5,c7,c8,c9,c10,c12,c13,c15,c16,c17,c18,c19,c21,c23

 

mijn dank is groot als dit iemand weet.

 

 

m.v.g josy

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik had gedacht dat hier mensen waren die veel verstand hadden van deze dingen maar heb mij dan toch vergist. crazy

dan maar een andere ontvanger kopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb ik al gedaan maar al de elco's die op de plaatsen moeten zitten zijn in de topfield die ik heb gekocht verkeert als de oorspronkelijke er nog in zaten met de goede waardes zou ik ze wel kunnen vervangen door dezelfde waardes met 105 graden.

 

in ieder geval bedankt voor u reactie wink

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat begrijp ik , maar in de voeding die ik heb zitten elcos met een 6,3 v en 2200 uf dit zijn 8 stuks en volgens mij zijn die niet goed daarom zou ik graag willen weten wat er orgineel inzat, hopenlijk weet iemand dit een schema zou nog beter zijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...