Ga naar inhoud


map Itunes verplaatsen ivm aantal gb ruimte


seije017

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: eagle
als je je muziek map verplaatst, bv naar een extern hd dan moet je itunes daar ook instaleren


Onzin, in de geavanceerde instellingen van iTunes kun je opgeven welke map hij moet gebruiken als library map. Hier staat een goede uitleg over hoe je dat doet.

Mocht dat niet lukken dan kun je ook nog eens je library leegmaken en vervolgens alle bestanden daar weer in zetten zonder te kopiëren. Dat doe je door alles wat je in je library wilt hebben te selecteren en vervolgens naar iTunes te slepen terwijl je ctrl+alt (of cmd+alt op een Mac) ingedrukt houdt. Druk je die knoppen niet in dan kopieert iTunes alles weer naar de oude map. De eerste manier is dus sowieso de beste.

Na jaren zonder, ben ik toch weer van plan een schotel aan te schaffen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had vorig jaar ook eens zo een ipod in huis van mijn zoon en wilde daar eens wat mee spelen.

Ik denk ik zet er eens wat favoriete muziek op van mijzelf.

Na wat gelezen te hebben moest ik dat itunes installeren.

Geen probleem op zich maar dan begint het pas,wat een naar programma is dat zeg.

 

Ik ben toen ook snel op zoek gegaan naar iets eenvoudigers en jawel het bestond nog ook.

Proggie met de naam sharepod,even opstarten en in een oogwenk kun je muziek heen en weer slingeren naar een ipod.

 

Ts vroeg hier niet om maar ik wilde het wel even kwijt,misschien dat ooit iemand anders er iets aan heeft.

-= Dreambox 7000 Echostar LT8700 en SR8700,Skystar 2,Humax 5400 2 x Nokia 9500 1 x 90 cm met twin en een Channelmaster 1.2 met een quad =-

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...