jilal Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Ik ben vanaf vandaag ook een dreambox bezitter, en wel zelfs 2 dreamboxen 800 hd. Ik wil ze alebei gebruiken zowel woonkamer als slaapkamer ik heb een abbo bij c+ nu is mij geadviseerd om een cardlink te gebruiken als ik thuis wil sharen maar kan dat ook op een andere manier behalve een 2e kaart bij c+ aan te vragen.als iemand mij kan helpen graag.Ik hoop dat mij vraag binnen de regels valt. groet tkinset
satvet Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Beiden in je LAN hangen en cccam installeren, de ene als server de andere als client en kijken maar. Enige nadeel is dat de server altijd tenminste op standby moet staan.
robbedoeske Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: tkinset Ik ben vanaf vandaag ook een dreambox bezitter, en wel zelfs 2 dreamboxen 800 hd. Ik wil ze alebei gebruiken zowel woonkamer als slaapkamer ik heb een abbo bij c+ nu is mij geadviseerd om een cardlink te gebruiken als ik thuis wil sharen maar kan dat ook op een andere manier behalve een 2e kaart bij c+ aan te vragen.als iemand mij kan helpen graag.Ik hoop dat mij vraag binnen de regels valt. groet tkinset Intern sharen met bijv CCcam,staat genoeg over beschreven op dit forum,gebruik de zoekfunctie maar es.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen