Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hoe kan ik extern buroblad instellen op een laptop.

ik heb een laptop beneden staan waarop ik werk.

boven een pc staan waarop ik muziek download.

nu wil ik graag beneden het beheer hebben over de pc boven.

op beide heb ik vista als besturing systeem.

laptop vista home pemium.

pc vista ultimate.

Geplaatst:

Waarom zou ik typen als het al beschreven staat..... wink

http://www.vistacursus.com/show/105/17/Extern-Bureaublad.html

of

http://windows.microsoft.com/nl-nl/windo...asked-questions

De google zoek vraag: extern bureaublad vista instellen

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Iets meer voorbereiding, maar werkt prima.

Installeer op beide pc's Teamviewer (Gratis als je het niet commercieel gebruikt)

>>Klik<<

Opties voor lokaal netwerk aanzetten en klaar.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:
Origineel bericht van: Puch
Iets meer voorbereiding, maar werkt prima.

Installeer op beide pc's Teamviewer (Gratis als je het niet commercieel gebruikt)
>>Klik<<
Opties voor lokaal netwerk aanzetten en klaar.

Ik gebruik beide, TV is echter een aanrader. Werkt super.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:
Let op! de functie extern bureaublad is alleen beschikbaar in Vista Business en Ultimate

Met de vista home versie werkt dit dus niet, alleen als client werkt het, net als bij xp home, die heeft ook geen extern bureaublad frown

Daarom gebruik ik zelf UltraVNC, erg makkelijk in te stellen, sneller en beter als die gecompliceerde handel van MS. [/qoute]

Er is niets gecompliceerd aan en als je de goede versie hebt hoef je niets extra's te installeren.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
Nou bij extern bureaublad moet je nog wel het nodige instellen hoor.
Bij ultravnc installeer je simpel een server en "kijkt" met Ultravnc viewer en het werkt. En is niet afhankelijk van welk OS je gebruik maakt.

Dan is teamviewer nog simpeler

Bij ultra vnc moet je nog poorten open zetten.
Dit is met teamviewer niet nodig.

Bij ultra vnc heb je 2 verschillende pakketten nodig (server en viewer)
Teamviewer is 1 progje die zowel server als client kan zijn. Tijdens de sessie is het zelfs mogelijk om te wisselen van kant.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Geplaatst:
Origineel bericht van: Puch
Dan is teamviewer nog simpeler

Bij ultra vnc moet je nog poorten open zetten.
Dit is met teamviewer niet nodig.

Bij ultra vnc heb je 2 verschillende pakketten nodig (server en viewer)
Teamviewer is 1 progje die zowel server als client kan zijn. Tijdens de sessie is het zelfs mogelijk om te wisselen van kant.

Leukste vind ik nog wel dat je na registratie een lijstje kan maken met servers welke je in je tab kan zetten. Wat ik al zei, super proggie, met afstand een van de beste die ik heb geprobeerd.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

• Teamviewer is voor privé gebruik gratis!
  • Je hebt geen toestemming nodig om een computer over te nemen als je daar de volledige versie op installeert, wat dus gratis mag voor privé. Degene die je overneemt krijgt wel altijd een waarschuwing in beeld. Je kunt in de instellingen een eigen wachtwoord ingeven zodat je altijd een vast wachtwoord hoeft in te geven. Het id nummer hangt o.a. aan het mac adres en is altijd hetzelfde bij die bepaalde pc.
  • Je kunt je klanten opnemen in een lijst. Je kunt vanaf elke computer inloggen bij teamviewer zelf en vanaf een website je klanten in deze lijst overnemen vooral handig als je toevallig ergens anders bent en os onafhankelijk!!
  • Servers ziet hij als professioneel en dan heb je een gratis testfase, daarna moet het gekocht worden.

Teamviewer is zeker ook mijn favoriet! Ik gebruik het zowel zakelijk als privé

Geplaatst:
Origineel bericht van: Sjaak(k)
quote[*]=winwiz [*]Teamviewer is voor privé gebruik gratis!

Teamviewer kun je idd gratis gebruiken, maar het nadeel hiervan is dat de verbinding na zo’n 2 uur autmatisch wordt gestopt doordat het eigenlijk voor prive gebruik is. Hierna kun je deze verbinding weer opnieuw leggen.
[*]

Dat is juist het grote nadeel van Teamviewer dat je je computer niet kunt overnemen als je niet thuis bent, want je hebt altijd een code nodig om erin te komen!!
Teamviewer is meer bedoeld voor hulp op afstand, dus er moeten altijd 2 mensen achter de pc zitten.
Wat bij UltraVNC niet nodig is.

Dit kan dus wel.. ik gebruik dat bijna dagelijks. Je moet alleen in de opties een wachtwoord naar keuze instellen.
[*]

UltraVNC is ook onafhankelijk van het OS dat zei ik al eerder.
Maar er moet wel altijd iemand aan de andere pc zitten en een code ingeven

Bij teamviewer hoef je op je eigen pc niets geïnstalleerd te hebben als je iemand wil overnemen. Je kunt inloggen op een website en vandaar uit iemand overnemen

[*]Teamviewer is zeker ook mijn favoriet! Ik gebruik het zowel zakelijk als privé

Mijn favoriet is het niet door de vele restricties en niet echt gratis is.

Maar goed als jij tevreden bent is het mij om het even, ik houd meer van simpele programma´s zoals UltraVNC die je niet hoeft te installeren, en het liefst nog gratis zijn ook smirk

De licentie is free voor niet commercieel gebruik dus GRATIS!!!!!!!!!!!

van hun website:

TeamViewer Download

Meer dan 60.000.000 Users gebruikers in meer dan 50 landen werken reeds succesvol met TeamViewer - wanneer doet u ook mee?

Na het downloaden kan TeamViewer onmiddellijk worden gebruikt. Laden, starten en u kunt beginnen - uw eerste sessie kan in minder dan een minuut beginnen!

Commerciële gebruikers mogen de hier aangeboden downloads voor testdoeleinden gebruiken - Voor privé-gebruikers is TeamViewer gratis.

Ieder zijn meug wat hij prettig vind werken, maar niet andere pakketten afbranden op bezwaren die er niet zijn.

Geplaatst:

Effe off topic

De een houd van de dochter, de ander van de moeder en de derde van allebei.

Discussies hou je altijd over een bepaald programma, de een kan hier goed mee werken en de ander kan daar goed mee werken, verschillende smaken blijf je houden

Ontopic maar weer

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Geplaatst:

Sjaak(k),

Wat zit je toch altijd te discuteren???

Voor thuisgebruik is teamviewer gewoon gratis!!!

Tijdens de installatie moet je duidelijk aangeven dat het enkel voor privé gebruik is.

Wat bedrijven doen heeft niets te maken met de vraag van de TS.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen