Gast steeg Geplaatst: 14 mei 2010 Delen Geplaatst: 14 mei 2010 Hallo, Voor de hobby heb ik een Pace mss 500 ontvanger aangeschaft 2e hands.. Echter, ik wil een rotor hierop aansluiten, zodat ik mijn schotel vanuit de ontvanger direct kan bedienen.. Welke rotor is hiervoor geschikt, heeft iemand ervaringen ermee? thnx Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
columbo Geplaatst: 14 mei 2010 Delen Geplaatst: 14 mei 2010 Alle rotors werken volgens het Diseq protokol en aangezien die Page eh pace een annaloge reciever is heb je daar niks aan,bijna alle annaloge zenders zijn inmiddels uitgeschakeld.Dus geen enkele rotor zal werken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast steeg Geplaatst: 14 mei 2010 Delen Geplaatst: 14 mei 2010 weet ik.. t is voor de hobby .. Ik gebruik hem voor ontvangst op 10 Ghz.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
columbo Geplaatst: 14 mei 2010 Delen Geplaatst: 14 mei 2010 Dan moet je een antenne rotor voor tv antennes hebben met zo'n los kastje waarmee je de pos.insteld.Dus geen sat. rotor. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast steeg Geplaatst: 14 mei 2010 Delen Geplaatst: 14 mei 2010 Waar t mij om gaat.. is dat met een 3 aderige motor de pace niet lijkt te werken.. en ik me afvraag.. welke rotor dan nodig is .. Je heb't zon pace 500 met losse posistioner.. Welke soort rotoren heb jij gebruikt icm deze..? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast steeg Geplaatst: 14 mei 2010 Delen Geplaatst: 14 mei 2010 ok.. Ik kan aan een rotor komen, die 5 aderig is.. de 3 aderige die ik nu heb, heb ik niks aan dus.. het type wat ik kan overnemen is een stolle 2010/ 220 Ik dacht hier wat aan te hebben, maar kan er weinig info over vinden.. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen