Gast Delta Star Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 ik heb Windows Xp en een Hp psc 2210(alles in 1). Nu wil ik scannen maar krijg een mededeling: PhotoImpression 3.0,en ik moet hem aansluiten. ik heb hem aangesloten,en Software voor de Hp 2210 geinstalleerd.Maw:alles gedaan,en toch doet ie ,t niet Mvg:Delta Star
Puch Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Kan je printen? Indien dit ook niet kan heb je waarschijnlijk enkel de software pakketten geïnstalleerd. Je moet ook de printer drivers installeren. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Delta Star Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Puch Kan je printen? Indien dit ook niet kan heb je waarschijnlijk enkel de software pakketten geïnstalleerd. Je moet ook de printer drivers installeren. Hij print !heb de Driver geinstalleerd,Firmware,en een Hulp-programma?. Stond/staat allemaal op de Site van Hp,bij Hp psc 2210 Wat doe ik verkeerd? Mvg:harry
Puch Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Heb je die photoimpression ook geïnstalleerd? Probeer eens te scannen vanuit een ander programma Voorbeeld word of zo. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Delta Star Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Puch Heb je die photoimpression ook geïnstalleerd? Probeer eens te scannen vanuit een ander programma Voorbeeld word of zo. Hoe moet dat?? Mvg;delta star
Puch Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Hmm, in word 2007 kan ik het ook niet meteen terug vinden. In 2003 zat dat er wel in. Maar vermits je met xp werkt heb je zeker paint op je pc staan. Daarmee kan je het ook testen. Open paint (start => Alle programma's => Bureau-accessoires => paint) Menu bestand => Van scanner of camera... Nu krijg je een een venster waarmee je zou moeten kunnen scannen als je scanner goed is geïnstalleerd. Succes iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Delta Star Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Puch Hmm, in word 2007 kan ik het ook niet meteen terug vinden. In 2003 zat dat er wel in. Maar vermits je met xp werkt heb je zeker paint op je pc staan. Daarmee kan je het ook testen. Open paint (start => Alle programma's => Bureau-accessoires => paint) Menu bestand => Van scanner of camera... Nu krijg je een een venster waarmee je zou moeten kunnen scannen als je scanner goed is geïnstalleerd. Succes We/ik zal dadelijk is kijken wat ik kan doen,je krijgt zowiezo bericht. Gr:D.S
winwiz Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Een goed alternatief is Vuescan.... Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Delta Star Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Delta Star Origineel bericht van: Puch Hmm, in word 2007 kan ik het ook niet meteen terug vinden. In 2003 zat dat er wel in. Maar vermits je met xp werkt heb je zeker paint op je pc staan. Daarmee kan je het ook testen. Open paint (start => Alle programma's => Bureau-accessoires => paint) Menu bestand => Van scanner of camera... Nu krijg je een een venster waarmee je zou moeten kunnen scannen als je scanner goed is geïnstalleerd. Succes We/ik zal dadelijk is kijken wat ik kan doen,je krijgt zowiezo bericht. Gr:D.S Hij doet het. Gr;D.S
Gast Delta Star Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Delta Star Origineel bericht van: Delta Star Origineel bericht van: Puch Hmm, in word 2007 kan ik het ook niet meteen terug vinden. In 2003 zat dat er wel in. Maar vermits je met xp werkt heb je zeker paint op je pc staan. Daarmee kan je het ook testen. Open paint (start => Alle programma's => Bureau-accessoires => paint) Menu bestand => Van scanner of camera... Nu krijg je een een venster waarmee je zou moeten kunnen scannen als je scanner goed is geïnstalleerd. Succes We/ik zal dadelijk is kijken wat ik kan doen,je krijgt zowiezo bericht. Gr:D.S Hij doet het. Gr;D.S Alléén de/het icoon(HpDirector)gaat niet open als je er op klikt.? op het Bureaublad(scherm) Mvg:Delta Star
satede Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Ga eens opzoek naar CIT207355-HPCOM-PATCH-v8 bij HP,daarna werkt het wel The birdman has left the building
Gast Delta Star Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Origineel bericht van: satede Ga eens opzoek naar CIT207355-HPCOM-PATCH-v8 bij HP,daarna werkt het wel en hoe kom ik daar? Mvg:DeltaStar
Gast aart44 Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Origineel bericht van: Delta Star Origineel bericht van: satede Ga eens opzoek naar CIT207355-HPCOM-PATCH-v8 bij HP,daarna werkt het wel en hoe kom ik daar? Mvg:DeltaStar Zo misschien.
Gast Delta Star Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Origineel bericht van: aart44 Origineel bericht van: Delta Star Origineel bericht van: satede Ga eens opzoek naar CIT207355-HPCOM-PATCH-v8 bij HP,daarna werkt het wel en hoe kom ik daar? Mvg:DeltaStar Zo misschien. Het werkt. wat deed ik nu verkeerdt dan?! Mvg:Delta Star
Puch Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Origineel bericht van: Delta Star wat deed ik nu verkeerdt dan?! Mvg:Delta Star Niets, sommige dingen werken soms niet "out the box" en daarom bestaan allerhande oplossingen. Deze patch was voor jou de oplossing. Geen vragen bij stellen gewoon doen. De wondere wereld van Microsoft Windows :D iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen