Gast Pagan Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Onze 7121 heeft, mogelijk na een automatische update, de geest gegeven. We hebben het ding gekregen via de inruil actie (waar een kapotte ontvanger nog goed voor is ), nu, nog geen jaar oud, doet 'ie het niet meer. Geen ontvangst, de melding is "Geen signaal". Onze oude Strong 8000 er voor in de plaats gezet en voila, beeld en geluid. Een dag later heb ik de 7121 weer teruggeplaats, nu blijft hij in Init hangen. De ontvanger gaat retour CD voor reparatie of vervanging. Ik ben benieuwd of dit te maken heeft met de geplande software update van 11 mei, of er meer mensen last van hebben of dat het puur toeval is.
satencom Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 ik denk dat het puur toeval is ,terug zetten naar fabriek instellingen een paar keer de stroom er op en af doen wil ook wel helpen Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen En met de vriendelijke groeten Hendrik En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.
Gast Pagan Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Gedaan, helaas geen soelaas. Het ding blijft nu op 'Init' staan te knipperen, het menu is niet op te roepen. In de doos en opsturen maar.
mereltje Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Oplossing: # Zet de decoder op stand-by en wacht totdat de klok in display. # Druk nu op de "groene toets" op de afstandsbediening en wacht tot het "Hidden-Menu" zichtbaar wordt. Dit duurt +/- 10seconden. # Voer nu de pincode "756839uumm" in. (Let op: "uumm" is de huidige tijd zichtbaar boven pincode invoerveld). # Selecteer "Recovery". # Neem appstore recovery en blijf op ok duwen tot het toestel gedaan heeft. # Dduw op exit om uit het hidden menu te gaan. # Het toestel begint het tweede deel van de software-update in te laden. # Na de update neemt u fabrieksreset via het gewone menu. # Na de eerste installatie zou alles in orde moeten zijn. p.s. gepikt hier ergens op het forum Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
dunhans Geplaatst: 26 mei 2010 Geplaatst: 26 mei 2010 Hee, bedankt Willy! Had zo'n 7121 staan van een kennis en die liep elke keer vast. Dus nu zit er de laatste softwareversie in en daarna die procedure in dat "Hidden Menu" doorlopen en nu géén vastlopers meer! Nogmaals bedankt voor de tip, groeten Dunhans. Samsung Q75BA 65 TV / Quantis CI 1.3 voor Ziggo / Chromecast met Google tv HD voor Telenet TV, VTM GO, VRT Max, NL Ziet en Prime / Samsung 40KU6470; Quantis CI 1.3 voor Ziggo en Chromecast Ultra / JBL Bar 5.1 / 2x JBL Link Music / Harman Kardon Citation 200 / Google Nest Hub v2 / Lenovo smart clock v2 / Philips HUE verlichting / Samsung Galaxy A52s 5G / Samsung Galaxy Tab A8 2022 / Xiaomi mi band 7 / Tweak glasvezel.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen