Bacuba Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Met de dvb4all plugin zie ik geen aktuele settings voor een opstelling met een motor. Van Satlook is denk ik niet aktueel. Iemand bekend met een alternatief?
Perdi Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Heb jij motor op je Multytenne? Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
Perdi Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Misschien kan je een Enigma lijst (favorieten) gebruiken, dat heb ik hier laatst ook gedaan. Ik vond het wel handig om op de verschillende ontvangers dezelfde zenderlijst te hebben. Het werkt trouwens prima, met MAZ3.0! Groeten, PerdiGigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.
zorlith1 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Perdi Heb jij motor op je Multytenne? Nee ik heb geen multytenne, maar gebruik deze ***geen-reclame*** lijst wel met een motor. Werkt prima.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen