Gerrit1967 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Wanneer ik iets opvraag om te kijken via youtube krijg ik de volgende melding : could not retrive video url for: youtube_gdata waarschijnlijk is er iets mis mijn instelling van de server, wie weet raad
Gerrit1967 Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Geplaatst: 14 mei 2010 dat was volgens mij niet de vraag ???
Gast Gman2oo6 Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Origineel bericht van: Gerrit1967 dat was volgens mij niet de vraag ??? kan zijn maar dat is wel het juiste antwoord youtube werkt op de Vu+ alleen via MyTube
Gerrit1967 Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Geplaatst: 14 mei 2010 het antwoord van gman is duidelijker....en verklaart waarom ik geen connect krijg met youtube
Edgario Geplaatst: 14 mei 2010 Geplaatst: 14 mei 2010 Het viel mij op dat Mytube bij de meeste filmpjes een melding geeft; Sorry, video is not available! Hebben we hier met een rechtenkwestie van doen? Enkele andere doen het namelijk wel. Vu+ Duo 4K (OpenPLi 9.0) Visiosat BigBisat met een hele kermis aan LNB's
Neptunus Geplaatst: 15 mei 2010 Geplaatst: 15 mei 2010 Origineel bericht van: Edgario Het viel mij op dat Mytube bij de meeste filmpjes een melding geeft; Sorry, video is not available! Hebben we hier met een rechtenkwestie van doen? Enkele andere doen het namelijk wel. Bekend probleem, ligt niet aan de VU+Duo maar aan YouTube, ze hebben iets aan het format veranderd en daardoor pikt de plugin de meeste filmpjes niet meer op. Wachten op een update. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen