Ga naar inhoud

[DM800HD] hoe een opgenomen film op dvd zetten?

Aanbevolen berichten

Gast peetjuhh
Geplaatst:

hoi,

kan iemand me in een niet al te moeilijk antwoord vertellen hoe ik een film van de harde schijf over kan zetten naar dvd pc.

dreambox dm 800 hd pvr.of waar ik daar ergens een handleiding van kan vinden.

alvast bedankt.

groetjes petra.

Gast Mimisiku
Geplaatst:

Da's heel eenvoudig.. Je download de film via FTP of de ingebouwde webbrowser naar je PC. Voor de PC zijn diverse programma's om dit .ts bestand om te zetten naar DVD..

Ik gebruik zelf DCC van BernyR om de bestanden via FTP naar mijn PC te sturen... Daarnaast gebruik ik DVD Pro om reclame eruit te knippen en meteen te branden. Deze laatste software is niet gratis maar beslist zijn geld waard...

Gebruik het al sinds mijn eerste Dreambox 7000s en voldoet uitstekend..

Als je een beetje thuis bent in netwerken is het simpel te configureren..

Als het niet lukt moet je hier even de informatie van jouw Dreambox configuratie plaatsten..

Dus: Dreambox 800HD-PVR welke image gebruik je. Hoe is je netwerk naar de Dreambox ingesteld? Welk IP heeft hij etc..

Geplaatst:

Ik gebruik nu VideoReDo hiervoor, eenmaal de film naar de PC gekopeerd is. Zie ook http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1844832

VU+Solo2 (OpenATV), VU+ Duo (OpenPLI), DM600PVR (OpenPLI), Triax 78cm met Powertech DG-380 rotor én 4 Inverto Multi Dielectric LNB's, Maximum E85 met 6 LNB's, Triax 78cm met 4 ALPS LNB's, Technisat Multytenne Twin, Sony 46EX500, Intel NUC (OpenELEC), Raspberry Pi2 (OpenELEC), Synology DS415play NAS

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen