CB1 Geplaatst: 15 mei 2010 Delen Geplaatst: 15 mei 2010 Vond deze bij tenk en heb hem in de box gezet. Tot nu toe ben ik terug gegaan naar 0.96 omdat hogere versies hier geen beeld gaven. Tot mijn vreugde werkt 1.00 wel en nog stabiel ook. Ik heb alleen wel de config file van de 0.96 er nog in staan maar dat maakt volgens mij niet uit. Hij doet het geweldig (tot nu toe). Top Gr Cb1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast yuppie Geplaatst: 15 mei 2010 Delen Geplaatst: 15 mei 2010 leuk..en in welke box? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Moderator wiz Geplaatst: 15 mei 2010 Moderator Delen Geplaatst: 15 mei 2010 grin, ik kan het niet testen. De kanalen die gecodeerd zijn krijg ik niet open, en de rest is FTA... VU+ Duo4kSe met VTi VU+ duo2 met VTi Triax 78, astra 1,2,3, HB Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CB1 Geplaatst: 15 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 15 mei 2010 Ik gebruik hem in een ipbox9000hd. Ik heb een kabel en een sat tuner er in. vandaar dat ik zie dat het werkt. Kabel loopt goed stabiel nu. Ook heb ik een upc kaartje in CCcam draaien (mijn vrouw in Hongaars) en deze werkt ook nu en na v096 bleef deze ook zwart. Nu met 1.00 welk alles weer werkend. Gr Cb1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Clark Geplaatst: 16 mei 2010 Delen Geplaatst: 16 mei 2010 Hi Cb1 Welke software draai jij in de 9000 ? Ik heb hier een voor de test, maar krijg enigma er niet stabiel op. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
CB1 Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Delen Geplaatst: 16 mei 2010 Ik draai de laatste pgi Enigma werkt hier ook niet zo stabiel. En nu er een nieuwe versie is en ik mijn stick opnieuw geformatteerd heb boot hij weer niet. Dus ik houdt het gewoon bij pgi in de flash. Dit draait nu goed dus daar blijf ik bij. Gr Cb1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen