wigee Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Aangezien sommige hier geen last van hebben, heb ik gisteren ook is geprobeerd via win mediaplayer. Dit lukte niet, programma bleef hangen. Nadien een test gedaan via een andere media player, nl nero mediaplayer (zit in het pakket van nero burning rom), hier geeft de applicatie eerst een melding dat hoge resolutie beelden voor perfomatie problemen kunnen zorgen, na dit bericht kreeg ik vlot draaiende hd beelden te zien op mijn pc! En dit alles draadloos... Iemand nog andere applicaties die wel goed beeld leveren?
Cobus R Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Ik gebruik vlc (laatste versie) daarvoor en werkt goed hoor. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Hoeba Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Hallo, Andere applicaties geen probleem, maar het topic gaat juist over de WebTv, daar zitten de problemen met HD streamen! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
stefmac Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Hier geen enkel probleem Imac op wifi 802.11n Dreambox 500s-7025-8000hd
Sigma Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Juist dat dacht ik all daar heeft het dus mee te maken. HD bestanden gaan goed met 802.11N B/G is gewoon te traag is ook maar max 54Mbps Mvrgr Sigma DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525 Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR
Gast DreamSat06 Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Origineel bericht van: wigee Aangezien sommige hier geen last van hebben, heb ik gisteren ook is geprobeerd via win mediaplayer. Dit lukte niet, programma bleef hangen. Nadien een test gedaan via een andere media player, nl nero mediaplayer (zit in het pakket van nero burning rom), hier geeft de applicatie eerst een melding dat hoge resolutie beelden voor perfomatie problemen kunnen zorgen, na dit bericht kreeg ik vlot draaiende hd beelden te zien op mijn pc! En dit alles draadloos... Iemand nog andere applicaties die wel goed beeld leveren? Interessant, maar kan je "een test gedaan via een andere media player, nl nero mediaplayer " toelichten en hoe je dat gedaan hebt?
Hoeba Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Origineel bericht van: stefmac Hier geen enkel probleem Imac op wifi 802.11n Dat geeft maar weer mijn antwoord weer, dank je wel. Offtopic; Wil je een snelle Windows pc, emuleer hem dan op een Imac, kun je gelijk HD beelden streamen via de WebTv! Ik ga ff sparen ;-) Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
stefmac Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Niets emuleren direct met safari je router moet ook n zijn hè Dreambox 500s-7025-8000hd
opie Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Geplaatst: 18 mei 2010 Hoi, Moet ik toch aan een andere router! gr Opie Dreambox 8000s (720 hdd, PLI) Samsung smart tv Dreambox 800 HD SE
stefmac Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 even gekeken met vlc vtm lees van media 16451 kB Invoer bitsnelheid 4123 kb/s Gedemuxed 15540 kB Stream bitsnelheid 3955 kb/s op NGC HD lees van media 56923 kB Invoer bitsnelheid 7351 kb/s Gedemuxed 55013 kB Stream bitsnelheid 7348 kb/s Meer verstand heb ik daar niet van maar hd moet dus veel meer doorvoeren Dreambox 500s-7025-8000hd
Hoeba Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Origineel bericht van: stefmac Niets emuleren direct met safari je router moet ook n zijn hè Router is in mijn geval niet het probleem, ligt enkel aan de pc en/of WebTv! Groetjes,HoebaDM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b
wigee Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Even een verduidelijking hoe zo een test kan uitvoeren: Wanneer je een zender kiest via de webinterface kan op het tv iccontje klikken dan vraagt de pc of je dit wil openen of opslaan. kies voor opslaan. Probeer nadien dit bestand te open via de rechtermuisknop en dan de optie openen met.. te kiezen. daarna kies je het programma waarmee je dit wil openen.
Gast MiLo Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Origineel bericht van: Sigma HD bestanden gaan goed met 802.11N B/G is gewoon te traag is ook maar max 54Mbps Eigenlijk maar 27Mbps want ze tellen zenden en ontvangen bij elkaar op. Maar aangezien je maar ongeveer 8Mbps nodig hebt voor streaming HD content, moet G al ruim voldoende zijn. Aangezien m'n laptop een stuk of 4 SD streams via een G modempje kon streamen, moet dat ook goed werken. Wifi heeft de neiging om data in "bursts" uit te zenden. Een grotere input buffer helpt vaak om dat glad te strijken, ik moest 4 seconden bufferen om soepel SD beeld te krijgen via Wifi, terwijl dat via bedraad LAN niet nodig was.
the boss Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Heren, Moet je daar nog iets speciaals voor instellen,dat webtv werkt ? Hier krijg ik niets te zien namelijk,nieuwste vlc draait,webinterface openen op icoontje van webtv geklikt. Komt er een scherm met linksbovenin een icoontje,maar geen beeld. Ik krijg wel beeld als ik via het prg satfinder ipadres van de dreambox intyp. Wat doe ik nu verkeerd ?? Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.
JackieX Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Origineel bericht van: the boss Heren, Moet je daar nog iets speciaals voor instellen,dat webtv werkt ? Hier krijg ik niets te zien namelijk,nieuwste vlc draait,webinterface openen op icoontje van webtv geklikt. Komt er een scherm met linksbovenin een icoontje,maar geen beeld. Ik krijg wel beeld als ik via het prg satfinder ipadres van de dreambox intyp. Wat doe ik nu verkeerd ?? Webtv loopt helemaal niet met Explorer. Gebruik Firefox of Opera. Daarmee loopt het wel. Alleen de HD zenders haken. DM8000 DM800 en PLi gek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen