Ga naar inhoud

[DM800HD] WLAN niet werkend met D-Link DWL-G122

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

hallo , ik heb a nieuwe usb-stick (D-Link) gekocht om mijn dm draadloos te laten werken.

ik heb op site gezocht en op de site van gemini en wordt deze type rev. C1 f/w 3.10 als eerste aangeraden ,maar helaas werkt ie niet ik had hem getest met open-pli , nabilo en gemini , dus doe ik wat verkeerd of iets anders moet het zijn ????

Geplaatst:

openpli geeft momenteel problemen maar gemini2 doet het draadloos bij mij met dezelvde stick.

eerst koude herstart met de stick erin, bij netwerk instellingen zou dan de draadloze adaper moeten staan deze geef je een vast ip nummer, dan je wap/wep confugureren [netwerknaam paswoord] en dan een netwerk herstart. op de stick bevinden zich 2 lampjes de rechtse brand als hij verbinding heeft en de linkse knippert bij het downloaden.

grt peter

VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird

Geplaatst:

nee hij komt niet te staan op de lijst van netwerk , en ik had gedacht dat de stick defect kan zijn maar op mijn laptop,doet ie het wel , zou het aan de usb poort van de db liggen want mijn usb stick doet het niet maar wordt alleen heel warm ?? kan ik het op een en adnere manier testen

Geplaatst:

ja dat lijkt mij een usb probleem als hij de wifi stick niet herkent. mischien weten de experts raad.

VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird

Geplaatst:

Router al opnieuw opgestart?

I had a decision to make, so i decided not to decide!

De dwaasheid van Windows: druk op START om te BEINDIGEN

Geplaatst:
Origineel bericht van: kkkkk
ja zeker , de box ziet de stick niet , geheugen of wifi , dus ik weet niet of de box goed is

Al eens in de bios gekeken? Kun je ook instellingen voor usb veranderen volgens mij.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen