dechrau Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 goedemorgen, Gisteren naar de winkel en het volgende aangeschaft. Homecast HS 2100 ci usb Multiblock Triax set (voor ontvangst Astra 1, 2 en 3) coax kabel 20 mtr, RG6 100db DiseqC switch 4/1 super mini Mijn tv is een LG LCD tv 42 inch, hd ready. 1x hdmi en 2x scart. Ik heb momenteel Digitenne en wil eigenlijk alleen maar FTA zenders bekijken en eventueel programma's opnemen. Maar nu ben ik gaan twijfelen over de aanschaf van de Homecast. Handleiding is alleen in het Duits, heb wel nog een ci module erbij gepakt, mocht ik naderhand naar bijv. CD willen overstappen. Heb naderhand nog even gekeken op de sites om een eventuele Nederlandse handleiding te vinden en dan lees ik dat de Duitse versie niet zo goed functioneert in Nederland. Kan iemand mij adviseren of dit toch een juiste keuze is en anders welk alternatief er is, bijv. Clarke tech 5100? Hartelijk dank
Gast Henri Aalten Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Koop een Belelux versie. Dan kan je gebruik maken van de software van de Nederlandse importeur, en gaat als je overstapt naar Canal Digitaal je kaart goed werken. Let hierbij dus op, dat de huidige Nederlandse software dus niet werkt op een Duits model.
Gast Clark Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Bel even naar de Importeur in Groningen die kunnen je vast verder helpen.
dechrau Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Geplaatst: 16 mei 2010 Dank je voor de informatie! Ik heb trouwens op mijn balkon, waar de schotel wordt gezet op een tegelvoet, gaas gespannen zodat mijn katten niet naar de buren lopen. Zou dit gaas een belemmering kunnen vormen voor de satellietontvangst?
clemens2 Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 Zit het gaas echt voor de schotel of staat deze iets van de schotel af, en hoe groot is de gaas maas . Maar globaal durf ik te stellen dat het waarschijnlijk niets of niet veel zal uitmaken. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen