Ga naar inhoud


conversie filter


realist

Aanbevolen berichten

Regelmatig kom ik het volgende probleem tegen.

Bij het unzippen van een v/h net gehaald bestand krijg ik een Wordpad document met de extensie doc. Als ik het bestand dan wil openen, krijg ik de mededeling; "Kan de grafisch conversiefilter niet laden" Wilt u door gaan met converteren?

Soms lukt het om alleen tekst te produceren waarbij de afbeeldingen ontbreken. Ik werk met Wind 98 en heb als tekstverwerker Word Perfect 7 . Mbv Google heb ik naar grafische conversiefilters gezocht, maar dit leidt niet to resultaat. Kan iemand mij de juiste weg wijzen?

Gr v/d realist

Mijn actie hoort bij Jouw reactie.

Hart. gr. v/d realist

Link naar reactie
Delen op andere sites


Volgens mij kan Wp 7 ook Word files aan. Het probleem kan echter zijn dat het met een nieuwe Word versie gemaakt is, en die hebben een andere bestandsindeling gekregen.

 

Dus: Probeer de documenten met WP te laden. Als dat goed gaat gewoon de extentie .doc koppelen aan WP zodat het voortaan automatisch gaat.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mocht dat niet werken, kan je van internet (gratis) AbiWord openen, deze kan redelijk overweg met word bestanden, maar niet perfect. Een andere optie is om de word viewer te downloaden, daar kan je alle bestanden van word (.doc) mee bekijken (maar niet wijzigen of exporteren)

 

btw, groot gelijk dat je geen word gebruikt! Ik ben erg voorstander van WP of anderen.

Telepathy is very nice, but in this age of telecommunication, computers are much more efficient.

 

Linux+VDR @ AMD64, PLi + Dreambox 7000, 2x Mutant 200s, Mvision HD300N (all CCCam), test: Linux MythTV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi WinWiz Dank!