Niels Wagenaar Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Ja? Een 500+ staat bij mij als een DM500S(+) terwijl een DM500HD bij mij de nieuwe HDTV variant is. Of heb je het over iets anders? Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Beheerder Michel Geplaatst: 18 mei 2010 Beheerder Geplaatst: 18 mei 2010 D_liver heeft een beetje problemen met het woord Dreambox. Waarom weet ik niet, maar zodra je het woord dreambox noemt, krijgt meneer de stuipen of valt met geweld over je heen. Als er iemand gegronde reden heeft over dream multimedia en hun dreamboxen negatief te zien, ben ik het wel en mij hoor je toch ook niet zeuren en klagen? Hoezo objectief? Mvg, Michel Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
D_liver Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Origineel bericht van: Michel D_liver heeft een beetje problemen met het woord Dreambox. Waarom weet ik niet, maar zodra je het woord dreambox noemt, krijgt meneer de stuipen of valt met geweld over je heen. Als er iemand gegronde reden heeft over dream multimedia en hun dreamboxen negatief te zien, ben ik het wel en mij hoor je toch ook niet zeuren en klagen? Hoezo objectief? Mvg, Michel Hahaha denk dat het verhaaltje eerder andersom ligt LOL 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
Johan45 Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Hahaha, en weer kan je geen Dreambox schrijven... Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen