Klussique Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 Goeiedag allemaal, Ik ben een beetje erg nieuw hier en kijk al jaren via de sat naar tv. We hebben twee flatscreens (beide HD-ready). De één wordt bediend door een Topfield TF5000ci, de andere een Sab Explorer. Nu willen wij voor het WK over op HD van CD. Ik kan van een kennis een Kathrein 910 overnemen. Hij werkt liever met een Dreambox omdat de cardsharing niet goed werkt op zijn Katje. Echter ben ik bang dat ik ook nog een cam nodig heb. Ik heb in mijn Topfield een Matrix Cam revolutions zitten van een paar jaar oud. Mijn vraag: welke cam heb ik nodig in de Kathrein of zijn er betere/voordeligere opties? Alvast bedankt voor de reakties. Rob uit Almere Ben gek op ouderwets...(geen geld voor nieuwerwets)
Kroet Geplaatst: 16 mei 2010 Geplaatst: 16 mei 2010 De nieuwe Canal Digitaal module werkt bij mij nagenoeg probleemloos. De Aston module werkt ook, maar heeft wat meer nukken in mijn geval. Zeker in combinatie met HD zou ik de CD module nemen.
Klussique Geplaatst: 16 mei 2010 Auteur Geplaatst: 16 mei 2010 Nagenoeg probleemloos...moet ik dit lezen als: doet alles behalve beeld geven? hihi. Heb je ook een Kathrein en zo ja hoe bevalt deze? Dank je voor jouw antwoord(en). Ben gek op ouderwets...(geen geld voor nieuwerwets)
GNcontrol Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Hoi, Ik denk dat je deze vraag toch beter kunt stellen in het Kathrein subforum. Dat zal vast door de Kathrein-bezitters meer bekeken worden. Ik beh zelf een 910 gehad, maar deze liep via interne CS naar mijn dreambox, en dat ging goed. Met CAM's ben ik niet bezig geweest. Wat ik wel weet is dat niet iedere images voor de 910 ook CAM ondersteuning heeft. Hou hier wel rekening mee ! Groet, GNcontrol
Kroet Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Nagenoeg probleemloos wil in mijn geval zeggen: in mijn Kathrein 910 met de originele software is er zeer zeldzaam een kleine hapering (soms kort de "geen abonnement" melding). Met de Aston module hapert het een en ander wat vaker. Met de E2 images werkt voor zover ik weet geen enkele Cam goed met een CD kaart. Mij is het in ieder geval niet gelukt.
Klussique Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Geplaatst: 17 mei 2010 Ik zal deze vraag ook planten in het genoemde forum, dank je wel... Ben gek op ouderwets...(geen geld voor nieuwerwets)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen