Ga naar inhoud


[RE-9000HD] zenders verplaatsen via het menu


phst

Aanbevolen berichten

als ik probeer zenders opnieuw te rangschikken dan weet ik niet op welke plaats ik ze kan zetten omdat de rebox een ongesorteerd menu laat zien (alle zenders staan door elkaar en kan ze niet sorteren met een knop)

 

Heeft iemand ook zo'n probleem en wie weet hoe ik dit kan oplossen zodat ik de HD zenders allemaal bovenaan krijg in de lijst.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: phst
als ik probeer zenders opnieuw te rangschikken dan weet ik niet op welke plaats ik ze kan zetten omdat de rebox een ongesorteerd menu laat zien (alle zenders staan door elkaar en kan ze niet sorteren met een knop)

Heeft iemand ook zo'n probleem en wie weet hoe ik dit kan oplossen zodat ik de HD zenders allemaal bovenaan krijg in de lijst.


Om te beginnen druk op de Ok toets voor de zenderlijst (rechtsboven het beeld van de huidige zender).
Druk nu op de blauwe toets (zender lijst optie).
Zet dan in het menu wat nu verschijnt: "zenderlijst sorteren op nummer" op aan.

Als je nu de zenders gaat sorteren komen ze wel in de door jou gesorteerde volgorde wink

Als je de zenderlijst editor gebruikt op de PC heb je ook het zelfde verschijnsel dus daar is deze optie ook handig voor.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sathopper
Als je de zenderlijst editor gebruikt op de PC heb je ook het zelfde verschijnsel dus daar is deze optie ook handig voor.

Wij hebben onlangs een Rebox 9000 aangekocht. Nu ben ik nog op zoek naar een zenderlijst editor. Welke zijn er zoal en hoe gaat dit in zijn werk?

Dank voor de hulp.

Rebox RE9000HD PVR + Visiosat Quad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: SailerPeter
Origineel bericht van: sathopper
Als je de zenderlijst editor gebruikt op de PC heb je ook het zelfde verschijnsel dus daar is deze optie ook handig voor.

Wij hebben onlangs een Rebox 9000 aangekocht. Nu ben ik nog op zoek naar een zenderlijst editor. Welke zijn er zoal en hoe gaat dit in zijn werk?

Dank voor de hulp.


Even terugbladeren in de posts is al behandeld.

http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads.php/topics/1753190/all/Hoe_plaats_kanalen_te_wisselen

Het beste gaat dit met Octagon_SF1018_HD_DrEdit_VOLLVERSION_V1.01.

Zet de kanaallijst van de Rebox op USB daarna inladen in DrEdit en je kunt de kanaallijsten bewerken. succes
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...