goto Geplaatst: 18 juli 2002 Geplaatst: 18 juli 2002 Sneller internetten. De snelheden die de internetproviders bieden kan leiden tot zeer veel ergernis. In onze regio was er tot op dit moment nog steeds geen uitzicht op een snellere verbinding dan ISDN. D*GHit**l was de afgelopen periode achter de schermen echter al druk doende om het Wireless Internetten op termijn hier te kunnen aanbieden. I.s.m. Int**w*b en Pr*g**ss Automatisering (beiden gevestigd in Hengelo) moet dit project op korte termijn hier van start kunnen gaan. Veel bedrijven hebben reeds hun interesse getoond en afhankelijk van het aantal bedrijven dat overstapt op Wireless Internet is ook voor de particuliere sector draadloos internetten mogelijk. Voor een bedrag van slechts 49 euro per maand heeft iedere particulier in onze regio onbeperkt toegang tot internet zonder download-limieten met snelheden van 300 tot 600 kb/sec. Bijkomende kosten zijn in de vorm van een éénmalige borg [+/- 250 euro ] voor de apparatuur. Heeft iemand ervaring met deze vorm van internet,het zou al draaien in de regio Twente. Kan de link naar deze site niet vermelden,krijg denk ik moeilijkheden met de moderators maar via pm is er meer mogelijk. compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.
station_hendrik Geplaatst: 18 juli 2002 Geplaatst: 18 juli 2002 In Geldermalsen is ook wireless internet beschikbaar. Een kennis van me heeft daar een abonnement op. Deze haalt praktisch nooit meer dan 40kb/s. Is dacht ik ook 10 euro duurder. Verder werkt het vlekkeloos. Je heb een buitenantenne nodig die op 2415MHz werkt. Deze word vast wel meegeleverd. --> Windows logica: Afsluiten onder Start
Gast Geplaatst: 23 juli 2002 Geplaatst: 23 juli 2002 Hey, Van welk bedrijf gaat het wireless internetten uit? En wat is het bereik? Heb wel enige interesse uit hier.. Bvd N0Fear
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen