Ga naar inhoud


[DM800HD] NewNigma2 v3.0


Gast frov

Aanbevolen berichten


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Cool! Hier lang op gewacht! Ik vind Newnigma2 een erg fijn image, die er heel mooi uit ziet, goed afgewerkt is en ZEER stabiel is. De betere plugins/skins ondersteunen altijd Newnigma2. Heb inmiddels veel images op mijn box gehad om te kijken en ben iedere keer teruggegaan naar Newnigma2.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neo
Cool! Hier lang op gewacht! Ik vind Newnigma2 een erg fijn image, die er heel mooi uit ziet, goed afgewerkt is en ZEER stabiel is. De betere plugins/skins ondersteunen altijd Newnigma2. Heb inmiddels veel images op mijn box gehad om te kijken en ben iedere keer teruggegaan naar Newnigma2.

..en dat geld ook voor mij..
Steeds keer ik weer terug naar Newnigma voor de stabiliteit en natuurlijk de snelheid van het image.

Voor de huiskamer en het advies naar anderen geef ik meestal Pli op, voor de settingslijsten.
Niet iedereen is capabel genoeg om deze handmatig in te laden.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neo
Cool! Hier lang op gewacht! Ik vind Newnigma2 een erg fijn image, die er heel mooi uit ziet, goed afgewerkt is en ZEER stabiel is. De betere plugins/skins ondersteunen altijd Newnigma2. Heb inmiddels veel images op mijn box gehad om te kijken en ben iedere keer teruggegaan naar Newnigma2.


Hier dito

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is zeker de moeite waard:

 

Zeer en zeer stabiel Ook in mijn 500HD.

 

Opvallend zeer snel NETWERK EN ook naar MYTUBE.

 

Trouwens, Mytube werkt nu perfect, je krijgt geen mededeling meer dat de VIDEO NIET MEER BESTAAT, Zelfs onder OPENPLI krijgt je dat mededeling. Verder is OPENPLI ook een van de stabielste hoor.

 

Ik ben ook een paar keer terug gekeerd naar NEWNIGMA2, Nu ook weer. Mijn keuze blijft voorlopig tussen OPENPLI EN NEWNIGMA, maar nu even op NEWNIGMA (wat een overloper ben ik zeg) shocked

 

NFS werkt uitstekend, zelfs met een druk op de knop koppelen aan welke PC dan ook binnen eigen NETWERK.

 

 

Mooi werk!!

 

Wie zitten achter de NEWNIGMA eigenlijk, ook Nederlands??

 

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: faxme
Trouwens, Mytube werkt nu perfect, je krijgt geen mededeling meer dat de VIDEO NIET MEER BESTAAT, Zelfs onder OPENPLI krijgt je dat mededeling....


Net als op alle experimental images werkt Mytube ook op OpenPLi weer. De plugin maker heeft hem gerepareerd, heeft niets met het image te maken.

Origineel bericht van: faxme
NFS werkt uitstekend...


Puh, kun je in newnigma ook 7 HD kanalen opnemen en een kijken via NFS zonder ook maar een hikje te krijgen?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: digitaal kijker
Origineel bericht van: faxme
Wie zitten achter de NEWNIGMA eigenlijk, ook Nederlands??


ik dacht duitsers,maar ben niet zeker.


zijn inderdaad duitsers wink

Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd

Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd

Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird

Linux server

Link naar reactie
Delen op andere sites

de epg plugin van openpli / rytec werkt die in dit image van newnigma ???

en nog een vraag kan de diverse epg opties aan en uit worden gezet zoals bij open pli ???

want als dit allemaal werkt dan wil ik wel eens kijken als het wat is en deze nieuwe versie van newnigma weer eens gaan testen en vergelijken met openpli

 

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jongens, jongens, graag on topic.

 

Laten we hier geen 'dit is beter dit is slechter'-draad van maken.

 

Ieder image heeft z'n voor-/nadelen. Voorkeur voor een image is voor een groot deel ook een persoonlijke kwestie en heeft ook veel met smaak te maken. Iedereen heeft zijn voorkeur.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...