Ga naar inhoud


[DM800HD] NewNigma2 v3.0


Gast frov

Aanbevolen berichten

Ik ga er vanuit dat andere images beter zijn dan OpenPLi en het standaard DMM image. Dit omdat anderen wel de krenten uit de pap bij PLi en DMM kunnen pikken (zoals de software DTS decoder), maar hun eigen vindingen voor zichzelf houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Origineel bericht van: MiLo
Dit omdat anderen wel de krenten uit de pap bij PLi en DMM kunnen pikken (zoals de software DTS decoder), maar hun eigen vindingen voor zichzelf houden.


Dat weet ik bijna wel zeker!! Destijds met de MHW epg was PLi ook de eerste.

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft dan niemand de functie fanmonitor in gebruik.

 

Bij mij op de 8000 was het probleem dat de fan uit gaat als de box in standby staat.

 

Vu Plus solo 4k

Dreambox 8000 ssc

Triax 88 multiblock 19-23-28-13

Laminas 120 rotor digipower sga 2100 lnb inverto black ultra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik al een tijd de newnigma images,ben hier zeer tevreden over.

Wil ook wel eens de open pli testen,kunnen jullie vertellen welke skins er zijn voor de open pli(online instal skins)alvast bedankt.

Dreambox 7020 HD 160 gig hdd,visiosat bisat met drie twin lnb,s

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Gerard 76

Maar je kunt ook zelf CVS skins opzoeken en erin zetten.
Werkt prima smile


offtopic:
Sorry kan je dit uitleggen. Wat zijn dat en hoe doe je dat?

ontopic:

DM8000SSC - OpenPLi 3.0, Multytenne twin, Conceptronic CH3SNAS, Philips Cineos 37" Full HD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Neo
Jongens, jongens, graag on topic.

Laten we hier geen 'dit is beter dit is slechter'-draad van maken.

Ieder image heeft z'n voor-/nadelen. Voorkeur voor een image is voor een groot deel ook een persoonlijke kwestie en heeft ook veel met smaak te maken. Iedereen heeft zijn voorkeur.


Helemaal met je eens, maar hoe je het ook keert, je blijft commentaar of anders gezegd "eigen mening" over houden. Het is een hobby, dus het kan altijd beter. Ieder bijdrage (commentaar, technisch enz) maakt het allemaal mooier. Zo bestaat SAT4ALL ook al 10 jaar en wij draaien allemaal mee.

Wij moeten ook niet vergeten om complimenten te geven aan de technoten onder ons die dag en nacht onze commentaren om toveren in verbeterd producten. Commentaar geven over wat niet goed functioneert is prima, noem maar ook wat prima werkt.

Zet het goed werk voort, Milo en de rest!!!!

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: MiLo
Origineel bericht van: faxme
NFS werkt uitstekend...

 

Puh, kun je in newnigma ook 7 HD kanalen opnemen en een kijken via NFS zonder ook maar een hikje te krijgen?

 

 

Trouwens, ik heb de NFS opname geprobeerd op welke HD dan ook mini 3 keer 10min. en het afspelen gaat vlekloos. Geen enkele hikje.

 

Subtitle is inderdaad minder, verder draait alles naar wens. Goh! het blijft een hobby; het is nooit het beste, Je blijft altijd iets vinden om aan te werken. Je blijft maar uitvinden.

 

De volgende uitdaging is er al, 3D.!!!

Work is work if you're paid to do it. It's a HOBBY if you've to pay to be allowed to do it.

 

2X Amiko 8900HD SPARK(Schiterrend!!!). T90 in aankoop......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: speedy
Iemand een idee hoe rytec epg hierop werkende te krijgen ???
Hier lukt het niet,de xml plugin wil ie niet installen

greetz
Speedy


xmltv-import is afhankelijk van libpython-2.5 of hoger. In Newnigma2 is libpython-2.6 ingebakken. 2.6 wordt kennelijk niet gezien als een compatibele opvolger van 2.5 terwijl dat wel zo is.

Installatie lukt wel met de exta optie --no-depends. Dan ga je de installatie toch forceren:

opkg --force-depends install enigma2-plugin-extensions-xmltvimport_1.0-r20_mipsel.ipk

Hiermee werkt het weer.
Link naar reactie
Delen op andere sites

op de site van newnigma staat : No update from 2.8.4 to 3.0 possible, because of the new kernel.

ik HEB 2.8.4 EROP zitten wat moet ik doen voor dat ik deze erop zet.

voorheen ging ik altijd erover heen installeren hoe moet ik het nu doen.alvast bedankt

Dreambox 800 HD Triax110 draaibaar 68.5 E t/m 58 W + MTI Highline 0,2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: don traffico
op de site van newnigma staat : No update from 2.8.4 to 3.0 possible, because of the new kernel.
ik HEB 2.8.4 EROP zitten wat moet ik doen voor dat ik deze erop zet.
voorheen ging ik altijd erover heen installeren hoe moet ik het nu doen.alvast bedankt

Gewoon een clean install doen...

"Een leven dat niet kritisch naar zichzelf kijkt, is het niet waard om geleefd te worden."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...