mhv Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Hoi Ik heb een 800 hd die niet door de boot heen loopt het balkje in het display loopt maar dan stopt het en klaar geen beeld meer en het op booten stopt heb al verschillende images geprobeerd maar geen sucses ook heb ik de box serieel weer org geprogt maar ook dat geeft geen verbetering heeft iemand een idee hou ik dat kan oplossen? han
ghpeet Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 probeer eens een andere hdmi ingang op je tv of met scart kabel . Dm8000 Azbox P+ Dm500 Phillips D+ Sdontvanger
mhv Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Geplaatst: 17 mei 2010 reeds geprobeerd maar geen beeld meer hij blijft gewoon hangen in de boot zie wel even beeld van gemini dat valt dan weg en daarna zou het weer op moeten komen maar dat gebeurd niet en je kunt wachten en wachten maar dat balkje van de voortgang in het display blijft op de zelfde plek staan Han
mobieltje Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Gebruik je toevallig een USB-Stick in de box? Opstarten of opnieuw flashen zonder USB-Stick. Grts.
mhv Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Geplaatst: 17 mei 2010 nee niets van dat gewoon een box met niks er aan ook een andere voeding helpt niet wat kan zoiets nou zijn???? Han
D_liver Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Zodra hij "stopt" met booten pijltje naar boven indrukken dan schakeld ie van scart naar component dan wel beeld denk ik vervolgens dvi selecteren. 2 x Maxytec Multibox 4K 1 x Zgemma H9 combo
mhv Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Geplaatst: 17 mei 2010 Wat 1 feest alles werkt weer knop omhoog drukken gaf de oplossing erg bedankt voor de tip alles weer opnieuw ingesteld en hij draaid weer als een trein nogmaals bedankt Han
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen