cellie Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Na een uurtje surfen op de site van CDS kom ik er toch niet uit. Ik zou graag het 'must-carry' aanbod van CDS als abonnement nemen. Ik weet niet meer hoe het genoemd werd, maar het pakket was alleen NL1 NL2 en NL3. Is dat nog steeds mogelijk? Assumption is the mother of all fuckups
vGnp Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Dat hebben ze redelijk verstopt. Ik heb even voor je gezocht, en hier staat het vermeld. Je moet dus als ik het zo lees even bij een CDS satboer langs en eenmalig zo'n kaartje kopen. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
cellie Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Geplaatst: 17 mei 2010 Aha, mooi zo. Ik dacht al dat het ergens verstopt zou zitten. Dank je wel voor de moeite. Assumption is the mother of all fuckups
youriy Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 klopt het nou echt dat die pagina alleen via de sitemap te bereiken valt? tenminste ik kon 'm alleen zo vinden. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
vGnp Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Dat is in ieder geval hoe ik 'm gevonden had En dat was bij de oude website. Ik weet niet hoe de nieuwe in elkaar steekt vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
youriy Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 da's toch wel triest eigenlijk. clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
cellie Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Geplaatst: 18 mei 2010 Ik heb het nog triester meegemaakt, bij UPC ben ik eens een dag op zoek geweest naar de opzeglink. Die bleek verstopt in de algemene voorwaarden, zonder dat je kon zien dat het een link was. 'Gewoon' een kwartiertje met de muis over de tekst hengelen totdat de muispointer ineens een pijltje werd. Assumption is the mother of all fuckups
cellie Geplaatst: 18 mei 2010 Auteur Geplaatst: 18 mei 2010 EDIT: foute knop gedrukt. Dubbelpost. Assumption is the mother of all fuckups
Gast Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Origineel bericht van: cellie Ik heb het nog triester meegemaakt, bij UPC ben ik eens een dag op zoek geweest naar de opzeglink. Die bleek verstopt in de algemene voorwaarden, zonder dat je kon zien dat het een link was. En anders gewoon niet meer betalen, komen ze vanzelf op je af
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen