ronald10 Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Hallo, Ik heb een accu van een laptop die het nog wel doet maar waar het leven langzaam uit gaat.Is er een mannier om hem te laten schrikken.Ontladen en laden heb ik al gedaan maar dat helpt niet echt. Een accu kortsluiten als laatste redmiddel?Wie heeft hier ervaring mee? DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Laptop accu´s, daar zit een hoop elektronika bij ingebouwd. Vaak wil de fabrikant daarmee voorkomen dat er andere akku´s dan de orginele gebruikt worden. Ik heb nu een kloon accublok in mijn Lenovo T60 zitten en krijg iedere dag bij het aanzetten een waarschuwing: "This is not a genuine battery-pack and may cause harm blablabla...." etc. Een hoop ge-ouwehoer. Moet dat iedere keer wegklikken. Die kloon was een stuk voordeliger en werkt trouwens uitstekend...op die melding na dan. Dus zo´n accupack laten renoveren is niet altijd een succes. Maar vragen kun je het altijd. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen