Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

CanalDigitaal heeft de website weer vernieuwd. De zenders zijn nu makkelijk terug te vinden onder 'zenders'.

Daarnaast is er een TV-gids zoals die ook op de site van TV Vlaanderen te vinden is.

Wat vinden we ervan? smile

CanalDigitaal

Geplaatst:
Origineel bericht van: Elwin
Wat vinden we ervan? smile

Onoverzichtelijk.

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Geplaatst:

De tv gids is maar voor 1 dag, als ze nu 1 week pakken schiet het tenminste een beetje op. bij rtl heb je in iedergeval 3 dagen vooruit en overzichtelijker.

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Geplaatst:

Waarom houd men bij de TV gids de zendervolgorde niet gelijk aan die vam de fastscanlijst?

Hij is nu: Ned1, Ned2, Ned3, RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, Net5, SBS6, Veronica, Eredivisie Live, Film1,1 etc.

Beetje verwarrend. crazy

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Geplaatst:

Vind 'm juist wel overzichtelijk. Ook handig dat je kunt kiezen tussen Nog geen klant? en Klanten. Alleen ben nooit zo'n fan van uitklapbare menuutjes. TV gids is wel mooi, maar of ik hem echt ga gebruiken... nee

Groeten, Airflow.

Geplaatst:

Hier is ie prima te bekijken met chrome (5.0 beta) laugh

Vind hem er ook nog wel aardig uitzien. Maar waarom zijn alle menu's ineens weg als je naar Bestel Snel -> Smartpacks gaat?

Origineel bericht van: robbedoeske
Ik bekijk de site nu met google chrome,maar ziet er voor geen meter uit.

Deambox 500HD - Dreambox 7020S - [uit de collectie: Nokia Mediamaster 9500 Allsas cam]

Geplaatst:

Als ik boven in beeld op "zenders" klik, vervolgens "zenderoverzicht" en daarna "vrij te ontvangen zenders" wordt bij de Astra 3 de regionale omroepen niet vermeld.

Ook BVN wordt bij de Astra 1 zenders niet vermeld.

Wel een beetje slordig. blush

Ook onder de radiozenders was het duidelijker geweest dat de nederlandse en vlaamse zenders apart vooraan werden vernoemd en niet er tussen alle buitenlandse zenders in.

PS De regionale radio omroepen worden WEL weer genoemd. crazy

Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger.

Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID 

Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen,  History en MTV NL in HD.

Gast gogomaier
Geplaatst:

er staat ook niet beschreven welke hd zenders zijn inbegrepen in het normale familie- of entertainmentpakket.

Geplaatst:

De nieuwe website van CanalDigitaal vind ik minder overzichtelijk en qua design minder fraai dan de oude website.

Ook het wegvallen van het (keuze)menu bij het doorklikken is niet echt handig.

Bij http://www.canaldigitaal.nl/producten/triplesat.aspx krijg ik een foutmelding.

Om op de site een hoofdstuk "Kop en Schotel" te hebben lijkt mij een beetje raar.

CanalDigitaal verkoopt toch geen servies?!

"Schotel en toebehoren" klinkt toch beter en is voor de leek net zo begrijpelijk.

Daarnaast is de site, in ieder geval bij mij, zo traag als stroop... frown

Met vriendelijke groeten wink

sattaz

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen