Elwin Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 CanalDigitaal heeft de website weer vernieuwd. De zenders zijn nu makkelijk terug te vinden onder 'zenders'. Daarnaast is er een TV-gids zoals die ook op de site van TV Vlaanderen te vinden is. Wat vinden we ervan? CanalDigitaal
vGnp Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Origineel bericht van: Elwin Wat vinden we ervan? Onoverzichtelijk. vGnp VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90 Satlook Digital NIT
Penthe Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 de site vloekt kwa kleur, en ik vind hem niet overzichtelijk.
Elwin Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Geplaatst: 17 mei 2010 Het is inderdaad even zoeken. De oude site was qua overzichtelijkheid beter. Enige pluspunt op dit moment is de TV-gids.
robbedoeske Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Ik bekijk de site nu met google chrome,maar ziet er voor geen meter uit.
naze1975 Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 De tv gids is maar voor 1 dag, als ze nu 1 week pakken schiet het tenminste een beetje op. bij rtl heb je in iedergeval 3 dagen vooruit en overzichtelijker. een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)
di-on-air Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Waarom houd men bij de TV gids de zendervolgorde niet gelijk aan die vam de fastscanlijst? Hij is nu: Ned1, Ned2, Ned3, RTL4, RTL5, RTL7, RTL8, Net5, SBS6, Veronica, Eredivisie Live, Film1,1 etc. Beetje verwarrend. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Airflow Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Vind 'm juist wel overzichtelijk. Ook handig dat je kunt kiezen tussen Nog geen klant? en Klanten. Alleen ben nooit zo'n fan van uitklapbare menuutjes. TV gids is wel mooi, maar of ik hem echt ga gebruiken... nee Groeten, Airflow.
ferrarisat Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 het is aangepast voor het WK voetbal veel oranje DM 800HD open pli T90 7-13-19.2-23.5-28.2 Oost en 30 West Amiko Alien Samsung LE40A856
firescoob Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Ziet er iets gelikter uit maar technische info is nog steeds ver te zoeken. Het set top box pakket is weer verkrijgbaar, maar alleen voor zakelijke klanten, ben benieuwd hoeveel commentaar CD hierop zal krijgen http://www.canaldigitaal.nl/zenderaanbod/set-top-box-pakket.aspx Gigablue Quad Plus, Maximum T90, Inverto Black Ultra Quad LNB's uitgericht op 13-19.2-23.5-28.2
Scheermes Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Hier is ie prima te bekijken met chrome (5.0 beta) Vind hem er ook nog wel aardig uitzien. Maar waarom zijn alle menu's ineens weg als je naar Bestel Snel -> Smartpacks gaat? Origineel bericht van: robbedoeske Ik bekijk de site nu met google chrome,maar ziet er voor geen meter uit. Deambox 500HD - Dreambox 7020S - [uit de collectie: Nokia Mediamaster 9500 Allsas cam]
di-on-air Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Als ik boven in beeld op "zenders" klik, vervolgens "zenderoverzicht" en daarna "vrij te ontvangen zenders" wordt bij de Astra 3 de regionale omroepen niet vermeld. Ook BVN wordt bij de Astra 1 zenders niet vermeld. Wel een beetje slordig. Ook onder de radiozenders was het duidelijker geweest dat de nederlandse en vlaamse zenders apart vooraan werden vernoemd en niet er tussen alle buitenlandse zenders in. PS De regionale radio omroepen worden WEL weer genoemd. Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Gast gogomaier Geplaatst: 24 mei 2010 Geplaatst: 24 mei 2010 er staat ook niet beschreven welke hd zenders zijn inbegrepen in het normale familie- of entertainmentpakket.
Gast sattaz Geplaatst: 27 mei 2010 Geplaatst: 27 mei 2010 De nieuwe website van CanalDigitaal vind ik minder overzichtelijk en qua design minder fraai dan de oude website. Ook het wegvallen van het (keuze)menu bij het doorklikken is niet echt handig. Bij http://www.canaldigitaal.nl/producten/triplesat.aspx krijg ik een foutmelding. Om op de site een hoofdstuk "Kop en Schotel" te hebben lijkt mij een beetje raar. CanalDigitaal verkoopt toch geen servies?! "Schotel en toebehoren" klinkt toch beter en is voor de leek net zo begrijpelijk. Daarnaast is de site, in ieder geval bij mij, zo traag als stroop... Met vriendelijke groeten sattaz
Elwin Geplaatst: 27 mei 2010 Auteur Geplaatst: 27 mei 2010 Hier via de glasvezel valt het mee, niet trager dan een andere website.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen