D.Quijote Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Mijn vrouw heeft de foto's van de geheugenkaart van de sony camera gewist, maar ook per ongeluk het mapje waar de foto's op de pc opgeslagen waren ( shift delete )dus staan ook niet meer in de prullenbak. De pc heb ik nu niet hier maar wel de camera. Dus als ik weer in Nederland ben kan ik pas op die PC gaan zoeken. Ik heb tot nu toe de volgende programma's gebruikt: recov. en PC insp...., maar zonder het gewenste resultaat. Er worden wel veel foto's terug gevonden, maar voornamelijk veel oudere van veel langer geleden. Is er nog een ander goed programma waar jullie goede ervaringen mee hebben ?? Het programma recov.. vond ook foto's van "uitstekende kwaliteit" maar die zijn weer corrupt, dus geven geen beeld. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Gast raas Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 GetDataBack vind ik een aanrader. Tip: Gebruik die PC zo weinig mogelijk, windows ziet de ruimte op de HD waar de foto's stonden (en eigenlijk nog steeds staan) nu als vrije ruimte die overschreven mag worden met nieuwe gegevens. zolang dit niet gebeurt hoef je je geen zorgen te maken en zul je je bestanden terug krijgen. echter, ga je je HDD nu flink belasten en bestanden erop zetten dan is de kans groter dat de gegevens van de foto's beschadigd raken. succes.
phil 3548 Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Ik heb zeer goede ervaringen met CardRecovery v5.30. DM-800HD se -|- stab HH120 -|
D.Quijote Geplaatst: 17 mei 2010 Auteur Geplaatst: 17 mei 2010 @ raas; PC staat in Nederland en wordt dus niet gebruikt, ik zag wel dat er een prijskaartje hangt aan getdata back, en niet zo weinig ook. @ satwave; recuva heb ik gebruikt, het programma vind wel wat gewiste foto's maar niet allemaal, hij vind ook foto's die wel goed zijn, maar toch nog corrupt zijn, dus niet te openen zijn. @ phil 3548; dit programma heb ik ook geprobeerd maar vind niet alle foto's, tevens is het ook een betaal progamma. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
ronald10 Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Als je Hirens Boot cd download dan staan er een aantal programma's op die recoveren.Google HIRENS BOOT CD en dan 3 e link. Ik heb nog wel eens succes gehad met Data Recovery Wizard Professional v4.3.6 Als je die wil kan ik m je wel mailen.Pm is genoeg. Verder komt het id nog wel eens voor dat je het bestand wel hebt maar het bestand niet is te openen. Groete DM500HD | DM7020HD | DM800HD se | DM8000
D.Quijote Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Geplaatst: 19 mei 2010 Iedereen nogmaals bedankt, ik kom hier wel op terug als ik weer in Nederland ben over 2 maanden. Dan kan ik pas mijn PC daar scannen op verwijderde foto's. Saklu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
iemand Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 met dit gratis programma ook goede ervaring icm SD-kaart PC-Inspector_File-recovery Versie 4px (pci_filerecovery.exe) gr. Erik
jopiesat Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Een maand geleden hetzelfde gehad op een kaartje dat ineens niet meer te lezen was. Ik heb het gratis 'Zero Assumption Recovery' (ZAR) gebruikt. Dit vond alle foto's terug, slechts eentje was beschadigd. Aanrader dus.
D.Quijote Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Geplaatst: 20 mei 2010 Pc inspector en ZAR ook al gebruikt zonder voldoende resultaat, foto's op geheugen kaart zijn dus al overschreven. Ik probeer ze wel terug te halen van mijn PC in Nederland, als ik daar weer ben. Salu2, D.Quijote M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen