Gast whiples Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 hallo ik kijk vaak dvd,s via de dreambox,allen het kopieren van een dvd duurt een eeuwigheid,is er een manier om sneller een dvd,tje iso naar de harde schijf te kopieren van m,n dm800?door wat in te stellen ofzo..
robbedoeske Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Netwerk interface van de dream schijnt nogal slecht te zijn,vandaar dat het zo langzaam gaat,en verwacht ook niet dat het veel sneller kan.
Neptunus Geplaatst: 17 mei 2010 Geplaatst: 17 mei 2010 Valt toch wel mee? Je hoeft er toch niet echt op te wachten en kan wat anders gaan doen in de tussentijd. Ik pluk dagelijks programma's van de Dreambox die ik overzet naar de Ipod touch, gebeurt allemaal op de achtergrond. Wat overigens sneller is: zet een CIFS mount op naar je PC, dan kan je streamen. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
bigtwin Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Inderdaad, als je het sneller wilt, zou je eerst moeten zeggen hoe je dat nu doet en hoe lang dat duurt. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Gast whiples Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 ik doe het nu gewoon met dcc gewoon iso selecteren en naar de hdd kopieren. heb ook al eens een keertje gelezen dat het met samba mount sneller moet gaan maar daar heb ik geen verstand van..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen