Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Sinds 2 dagen kan ik mijn DM800 niet meer via de webinterface bereiken. SSH, telnet en ftp werken echter prima. Een netstat -an op de DM800 laat zien dat er niets luistert op poort 80, dus de webserver start niet.

Reset en power off/on heeft niet geholpen en ik heb geen instellingen veranderd. Heeft iemand een idee hoe dit op te lossen is?

Alvast bedankt!

Alfi

DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55

Geplaatst:

Helemaal niemand? Mmm, dat wordt dan een rebuild ben ik bang voor. Kwam erachter dat de box ook nog eens een aantal plugins plotseling niet meer kan vinden. Zal wel een corrupted filesystem zijn frown

Geplaatst:

volgens mij staat het bij default aan lijkt me het handigste als je er openpli inzet en niet jade, of klopt je onderschrift niet meer?

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

Onderschrift klopt. Er draait nu nog Jade op. Baal ervan dat ik hem opnieuw moet opbouwen. Voorlopig doe ik het wel even zonder webinterface.

Geplaatst:

Je hoeft niet opnieuw op te bouwen, eerst een backup maken van je instellingen, dan je nieuwe image er op.

OpenPLI vraagt dan aan of je je instellingen terug wil zetten.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Geplaatst:

Top, helemaal niet aan gedacht! Boxje draait nu open Pli en is weer up & running.

Thnx,

Alfi

Geplaatst:

Het kan nog gekker (mooier): als je DM een interne hdd heeft kun je autobackup plugin installeren en deze zo instellen dat iedere dag een kopie van je instellingen op je hdd wordt gemaakt. Als je dan OpenPLI installeert worden automatisch je instellingen terug gezet. Hoef je nergens meer om te denken.

VU+ Ultimo, OpenPLI, 2TB hdd. CCcam 2.3.0

VU+ Duo, OpenPLI.

Dreambox 7025+, OpenPLI image, Swapfile 64mb op CF kaart, Magic skin.

iPad met Dreambox live.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen