mr_rolin Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Vanmorgen mijn nieuwe DM500HD aangezet. Geen resultaat . Deze box is vorige week vrijdag omgeruild met mijn eerste dode box. In eerste instantie na een aantal pogingen toch via DreamUp kunnen flashen en nu dan maar met een "veilige" DMM image versie 2.8.0. Dit werkte aanvankelijk goed, totdat ik via Deep Standby de schakelaar uitzette. Daarna de spanning er weer op en jawel... DOOD! Weer geprobeert te flashen en na een aantal pogingen weer gelukt. Box weer aangezet en opnieuw de setup doorlopen en gewoon beeld . Box in Deep Standby en nu niet de spanning eraf....na een half uurtje weer aangezet met de AB en werken! Box na een kwartiertje weer in Deep Standby en spanning eraf. Na half uurtje schakelaar weer op ON en inderdaad box is DOOD. Laat zich nu ook niet meer met DreamUp flashen . Serienummer 1e box: A32914110010xxx Serienummer 2e box: A41414110016xxx Ik geloof, dat je nu (ook met dezelfde ervaringen van andere DM500HD (ex)-bezitters) toch wel mag concluderen, dat er met de DM500HD toch het een of ander goed mis is. Maar nog steeds doodse stilte van DMM . Mijn verkoper had geen boxen meer op voorraad, zodat ik even moet wachten op de nieuwe zending. Maar ik heb nu toch wel erg weinig vertrouwen meer in de DM500HD en dat is jammer, want als hij wel werkt is het een mooie box. Mvg, Rolin DM-8000HD, Technisat Digit Isio STC+Triax 64cm met CD LNB voor 19, 23 en 28 graden. Technisat met Ziggo CI+ module voor de kabel.
Soulman Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Vervelend voor je. Ik durf het niet eens meer aan om zo'n box te halen (en ik heb er behoorlijk op zitten wachten). Ik wacht nu op de solo. Nokia Dboxen Sportster Neutrino, DM800 Oozoon in flash, Verschillende Gemini's en Newnigma op USB, DM800SE met Pli 88cm Triax, vaste twin opstelling, A1 A2 A3 HB
Cobus R Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Ik zal vanavond eens kijken welke ik heb (serienr) want ik heb hem nu 1 maand en werkt nog goed (hopen dat het zo blijft) De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast pleenmeel Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Ik heb de mijne sinds 31 maart, regelmatig de spanning eraf en erop (wegens verbouwing kast en installatie Sharp 52le705e ) Het ding wordt dagelijks gebruikt en er zijn werkelijk 0 problemen mee, er staat Oozoon OE 1.6 op.
rlckring Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Citaat: Box na een kwartiertje weer in Deep Standby en spanning eraf. Na half uurtje schakelaar weer op ON en inderdaad box is DOOD. Messchien wel niet zo'n slimme opmerking, maar als je hem met de AB aanzet nadat je de spanning er op hebt gezet.
Gast SatMann Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Origineel bericht van: Soulman .... Ik wacht nu op de solo. Je bedoelt de vu solo? das voor mij een doodgeboren kind. is stukken trager dan de dm500hd en zal bijna evenveel kosten. en als je nu kijkt hoe slecht de vu+duo beleverd word doordat één persoon de macht in handen heeft en iedereen systematisch niet meer wil beleveren omdat ze zijn prijs setting niet volgen, dan vrees ik ervoor.... en naar herstellingen toe blijkt ook deze niet de snelste te zijn, dan vraag ik mij af als klant als je het geduld zult hebben om een paar maand te wachten op je herstelling? maar goed, wie zijn wij hé
Cobus R Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Serienr van mijn box is A31214110007xxx Moet er wel bijzeggen dat ik hem eindelijk nooit uit zet alleen wanneer hij geflashed moet worden. De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA)
Gast Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Origineel bericht van: mr_rolin Dit werkte aanvankelijk goed, totdat ik via Deep Standby de schakelaar uitzette. Daarna de spanning er weer op en jawel... DOOD! Weer geprobeert te flashen en na een aantal pogingen weer gelukt. Box weer aangezet en opnieuw de setup doorlopen en gewoon beeld . Box in Deep Standby en nu niet de spanning eraf....na een half uurtje weer aangezet met de AB en werken! Box na een kwartiertje weer in Deep Standby en spanning eraf. Na half uurtje schakelaar weer op ON en inderdaad box is DOOD. Je zet hem steeds in deep standby en je box is vervolgens dood. Ik heb hem nu twee maanden, nog nooit in deep standy gehad en hij is springlevend. Misschien toeval??
Neptunus Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Nou, lijkt me niet hoor! Als dat structureel het geval zou zijn zouden er al veel meer klachten zijn gemeld. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Duende Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 In miijn geval : Eerste box , A3291411001091X (production date: 29/03, eerste 3 cijfers). Tweede box, A4141411001679X (production date: 14/04, eerste 3 cijfers) De eerste ging kapot na 4 dagen, de tweede draait het nu (nog) bijna 1 week zonder problemen, geflashd met dream up/usb.
Gast Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Origineel bericht van: Duende In miijn geval : Eerste box , A3291411001091X (production date: 29/03, eerste 3 cijfers). Tweede box, A4141411001679X (production date: 14/04, eerste 3 cijfers) De eerste ging kapot na 4 dagen, de tweede draait het nu (nog) bijna 1 week zonder problemen, geflashd met dream up/usb. Die A3291........ zien we nu voor de tweede keer.
Duende Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 De tweede van "Rolin" was ook een A4141411001679X (production date: 14/04, eerste 3 cijfers)serie.... ik hoop dat die van mij (zelfde serie) het WK wel haalt !
APPLE Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Hier het zelfde met een DM500HD, heeft precies 3 dagen gewerkt (Vrijdag + Zaterdag + Zondag... Maandag dood)
Duende Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Heb jij toevallig de serienummer ergens genoteerd/bewaard?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen