Ga naar inhoud


[7141 HD] weergave klok in standby stand


liberator1943

Aanbevolen berichten

ik heb sinds een week nu deze DSR 7141 en ik zie dat de klok helder blauw in 't display wordt weergeven op de tijd dat je tuner hebt uitgeschakeld ( standby stand ).Wat ik dus raar vind is dat de klok dus stil blijft staan op deze tijd.Eigenlijk heeft de klok weergave op deze manier dus geen enkele waarde, heeft er misschien al iemand enig idee of er ergens iets is te veranderen in de instellingen zodat de klok wel actueel blijft of anders de weergave wellicht helemaal uit kan. m.v.g. Liberator1943

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites


mooi abrahamsat bedankt voor de info had ik dus eigenlijk zelf ook kunnen vinden. Ik zal de update daar dan met plezier verwelkomen.

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: abrahamsat
dat zal bij de volgende update opgelost worden.
zie canal digital roadmap 7172/8182/7141.
je staat daar niet alleen met dat probleem.


Je bedoeld waarschijnlijk de 7121/8182/7141
Waarbij opgemerkt dat mijn 7121 de tijd goed weergeeft in standby ..

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als dat verhaal over de 3.2.6 firmware van het spindocker forum van canaldigitaal komt kan je beter daar vragen hoe of het nu zit.

 

De 7121 decoder krijgt vanzelf de nieuwe firmware binnen als canaldigitaal die klaar gezet heeft om te laden via OTA.

Dus heb je, net als ik, 3.4.2, dan is er nog geen nieuwe firmware voor de decoder.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee de klok staat nog steeds stil. Ik had de update gisteravond ingeladen en daarna de ontvanger uit gezet vanochtend stond de klok op de zelfde tijd als waar die gister op stond op moment van uit zettten. Ik heb zojuist nog een keer nieuwe software laten updaten en kreeg weer update versie 3.4.6 en zal meteen even gaan proberen wat nu de klok doet.

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

na 5 minuten op standby is de conclusie duidelijk de klok blijft nog steeds stil staan dus deze software update levert geen verandering in de klok. Wel is me opgevallen dat de zap snelheid aanzienlijk is versneld ten opzichte van voor de update, ik had alleen vergeten te kijken welke versie er in zat voor ik ging updaten.

3xDSR 7141,32PFL5605H12,TRIAX 70cm DAP fibre glass voor astra 23,TRIAX 78 voor de astra 19+28+hotbird 13, 2xBaff diseqc 4/1, 3xSmart titanium, clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...