pretpat Geplaatst: 18 mei 2010 Geplaatst: 18 mei 2010 Ik heb een DM500HD en een DM7000 en heb de harddisks van beide geshared naar elkaar. Als ik nu een HD zender opneem op de 500HD kan ik dit (uiteraard) niet afspelen op de DM7000. Nou is er een VLC plugin voor de DM7000 waarmee je kan streamen, maar dat moet dan via je pc die als server dient. Is er voor de 500HD een plugin zodat deze als server kan dienen? Of zijn er nog andere opties? Pat Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
pretpat Geplaatst: 21 mei 2010 Auteur Geplaatst: 21 mei 2010 Niemand? Is dit gewoon niet mogelijk ofzo? Pat Inventors are crazy until they invent something. Then they are geniuses.
satvet Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Lijkt me niet mogelijk, de HD opname moet worden geconverteerd naar een voor de 7000 begrijpelijke codering en da's veel te rekenintensief.
bigtwin Geplaatst: 21 mei 2010 Geplaatst: 21 mei 2010 Volgens mij kun je óf met de 500 van sd kanalen opnemen, óf met een pc de opname converteren, batch of streaming. Bij mijn weten is er geen plugin die van een hd opname omzet naar sd. Hoewel de 500hd wel een hd zender via scart kan uitgeven, dus ook omzetten naar sd... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen