Hensat Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 heb de juiste usals ingevoerd maar rotor wil niet draaien, heb één lnb aangesloten en eenvoudige configuratie geselecteerd,wie kan mij helpen? mvg hensat
q Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Hier hetzelfde probleem.Wanneer ik handmatig ga zoeken dan draait de schotel naar de gevraagde satelliet.Van zodra ik gewoon het kanaalnummer ingeef dan blijft de schotel op de satelliet staan waarop het stond.Begrijpe wie kan!!
Hensat Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Geplaatst: 19 mei 2010 ik denk dat ik het weet ,het kan misschien aan de zenderlijst liggen ,heb vandaag voor het eerst de vu box aangesloten en had eerst een andere zender lijst
Hensat Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Geplaatst: 20 mei 2010 het werkt weer ik heb bij de configuratie bij tuner a de usals ingevoerd en tuner b door gelust naar tuner a ,mijn lnb heb ik aangesloten op tuner 1
Gast DreamSat06 Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Hier ook hetzelfde probleem. Als ik mijn (oude) Dm500 aan dezelfde schotel hang met dezelfe USALS (coordinaten) instellingen, gaat het wel goed. Vreemd, wat doe ik fout of is er VUDuo Plus probleem? Graag adviezen. Wie heeft het wel draaien?
Hensat Geplaatst: 20 mei 2010 Auteur Geplaatst: 20 mei 2010 hier boven heb ik uitgelegd hoe het hoort te werken ,bij mij werkt het weer perfect,dus bij jullie moet het ook gaan lukken heb sinds 2 dagen de vu+ duo en vooral ook zéér tevreden met de open-pli image
Gast DreamSat06 Geplaatst: 20 mei 2010 Geplaatst: 20 mei 2010 Origineel bericht van: Hensat het werkt weer ik heb bij de configuratie bij tuner a de usals ingevoerd en tuner b door gelust naar tuner a ,mijn lnb heb ik aangesloten op tuner 1 Ik heb divesre sat posities van een DUO lnb voorzien en dus de LNB's NIET doogelust, maar op AUTO staan (via Menu -Systeem -Diverse Vookeurstuner). Hebben de anderen het ook zo staan? en werkt het dan wel of niet?
q Geplaatst: 22 mei 2010 Geplaatst: 22 mei 2010 Inderdaad Hensat,dit is de oplossing.'k Heb dagen zitten zoeken en uiteindelijk is de oplossing heel simpel.Dank u wel.
Hensat Geplaatst: 23 mei 2010 Auteur Geplaatst: 23 mei 2010 gewoon even klungelen en van alles proberen
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen