Ga naar inhoud


Omruilen Seca2 naar Seca3 voor settop-pakket.


Gast satbeginner

Aanbevolen berichten

Gast satbeginner

Vandaag heb ik de helpdesk van CD gebeld om mijn Seca2 kaart om te laten ruilen voor een Seca3 kaart.

Helaas kon dit nog niet gebeuren. Alle Settop-pakket abonnees zouden binnenkort een brief thuis krijgen waarin vermeld zou

staan hoe deze omruilactie te werk gaat.

Heeft iemand al een brief van CD ontvangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: RubbeR
met het set top box pakket heb je garantie op je kaart bij defect, verlies of diefstal. laat je niet voor de gek houden.



Klopt helemaal krijg je een Seca2 kaart terug als de kaart kapot of verloren is geen Seca3.
Daar zijn ze in het verleden wel een paar keer ingetrapt maar nu niet meer. laugh
Link naar reactie
Delen op andere sites

Eh.... bellen en zeggen dat je met de WK in aantocht toch graag het evenement in HD wil kijken en niet met dat dure HD abonnement opgezadeld wil zitten.

 

Heb ik ook gedaan, veel blijven zeuren en op een gegeven moment kwam het Seca III kaartje.

 

Ik heb het idee dat ze momenteel veel inleenkrachten hebben want iedere keer dat ik een vraag stelde was het antwoord "even overleggen"

 

 

Lid van 10 november 2003 t/m 30 oktober 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou op hoop van zegen deze site mocht nooit maar ik zie het niet meer lijkt dat het opgelost is,

 

Citaat:
Vervangingsaanbod smartcard voor bekijken publieke HD-zenders

 

M7 Group S.A start in mei met een vervangingsaanbod voor CanalDigitaal-klanten met het, gratis, standaardpakket en het settopbox pakket. Deze kunnen gratis of tegen bijbetaling de Mediaguard2 smartcard omwisselen voor een nieuwe Mediaguard3 smartcard. Dat heeft een woordvoerder van het Luxemburgse bedrijf bevestigd aan Satellite Magazine. Klanten met een standaardpakket of settopbox pakket die al in het bezit zijn van de oranje/wit gekleurde Mediaguard3 smartcard kunnen dit vervangingsaanbod langs zich heen laten gaan.

 

Klanten met bovengenoemde abonnementvormen kunnen zelf bepalen of zij hiervan gebruik maken. “Het is een vrijwillige keuze. We stoppen ook niet met het gebruik van de Mediaguard2 codering bij kanalen die in het standaard- en settopbox pakket beschikbaar zijn. De omruilactie is vooral bedoeld voor klanten die naast de huidige zenders ook naar HD-kanalen willen kijken” aldus de woordvoerder van M7 Group S.A. In verband met strenge coderingseisen van contentaanbieders mogen de HD-kanalen bij CanalDigitaal alleen maar in de Mediaguard3 codering worden aangeboden. Dit geldt ook voor de publieke HD-kanalen Nederland1 HD, Nederland2 HD en Nederland3 HD. Deze zijn echter beschikbaar vanaf het, gratis, standaardpakket. Deze abonnees dienen om naar de publieke HD-kanalen te kunnen kijken dus in bezit te zijn van een nieuwe Mediaguard3 smartcard.

 

Een groot deel van de klanten met een standaard- of settopbox pakket beschikken echter nog niet over deze nieuwe smartcard. Deze kunnen de smartcard vanaf mei gratis of tegen een gereduceerd tarief in bezit krijgen. Alle klanten met deze abonnementvormen die het abonnement niet wensen te wijzigen of verlengen kunnen de nieuwe smartcard tegen een eenmalige betaling van 39 euro aanschaffen. Klanten met een standaardpakket die upgraden naar het settopbox pakket of klanten met een settopbox pakket die het contract met één jaar verlengen krijgen de Mediaguard3 smartcard voor 15 euro. Standaardabonnees die upgraden naar basispakket of hoger krijgen de nieuwe smartcard gratis. Datzelfde geldt voor settopbox abonnees die een abonnement nemen op het HD-pakket of upgraden naar basispakket of hoger. De HD-pakket optie is niet mogelijk voor klanten met een standaardabonnement. In alle gevallen betaalt M7 Group S.A de kosten van verzending van de nieuwe smartcard.

 

M7 Group S.A benadrukt dat in alle gevallen de oude smartcard bij CanalDigitaal dient te worden ingeleverd om gebruik te maken van de mogelijkheid om gratis of tegen een gereduceerd tarief in bezit te komen van de Mediaguard3 smartcard. Klanten die gebruik willen maken van dit vervangingsaanbod kunnen vanaf mei dit telefonisch via de klantenservice of via “Mijn CanalDigitaal” op de internetsite van CanalDigitaal. Dit vervangingsaanbod geldt overigens ook voor klanten met een settopbox recreatie-abonnement en settopbox multiroom-abonnement.

 

 

 

 

Bron:satellitemagazine

Datum:08-04-2010 om 22:01 uu

Auteur:Jarco Kriek

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Ik wacht wel op een gratis STB-pakket aanbieding voor het omwisselen van de kaart.

Ik verwacht niet dat dit een gratis aanbieding zal zijn... Het wordt denk ik of betalen en STB behouden of upgraden naar minstens het basispakket... Het STB pakket loopt op zijn eind!
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook het settopboxpakket en ook onlangs gebeld met CD en net zoals rocketscientist een beetje gezeurd en zonder kosten een Seca3 kaart ontvangen. Moest wel m'n oude kaart terug sturen en m'n settopbox abo is met 1 jaar verlengd maar dat was voor mij geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Littlesat
Citaat:

Ik wacht wel op een gratis STB-pakket aanbieding voor het omwisselen van de kaart.

Ik verwacht niet dat dit een gratis aanbieding zal zijn... Het wordt denk ik of betalen en STB behouden of upgraden naar minstens het basispakket... Het STB pakket loopt op zijn eind!


Elk jaar gaat het STB-pakket 10 euro omhoog, dus straks is het een basispakket en dan denk ik dat ze bij CDS hopen dat iedereen lid blijft.

Ga ik later invullen, de oude info klopte niet meer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga er maar weer vanuit dat ik WK wedstrijden op BBC HD moet meepikken. Ik geloof er niet in dat de omruilactie (met evt. bijbetaling voor Seca 3 kaartje) voor die tijd in gang is gezet. Commercieel gezien begrijp ik het wel, allemaal aan een HD pakket, maar daar wil ik nog niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: pdeg69
Commercieel gezien begrijp ik het wel, allemaal aan een HD pakket, maar daar wil ik nog niet aan.


Wanneer je beschikt over een HD tv toestel en HD ontvanger (Kosten vermoedelijk ongeveer € 1000,--) snap ik niet, dat je dan valt over € 60 per jaar om ze ten volle te kunnen benutten (en genieten)

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie niet in waarom ik meer zou moeten betalen voor HD. Als de tv zenders in HD willen uitzenden, dan moeten ze die investeringen zelf maar betalen. Als ze dat niet kunnen, dan moet je het niet doen. Verder is de investering eenmalig, plus kan men op termijn de SD kanelen uit gaan schakelen, wat ook weer bespaard. Nou is deze investering misschien groter als voor breedbeeld, maar daar hebben toe ook niets extra voor betaald.

 

Daarnaast moeten de kijkers ook al veel investeren zoals je aangeeft.

 

Ik heb zelf niet de sterke behoefte om HD te gaan kijken. Natuurlijk als ik het eenmaal heb, wil ik vast niet meer terug. Binnenkort koop ik wel een nieuwe tv (nee niet vanwege het voetbal), dan zal ik ook de decoder gaan vervangen zodat ik het wel kan ontvangen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...