gattaccio Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 heeft hier iemand enige ervaring met mythbuntu??. Ik zou in de slaapkamer ook tv willen kijken, de enige aansluiting die ik hier heb is een ethernet aansluiting. Ik heb op het internet wat staan zoeken en naar het blijkt is het mogenlijk om mythbuntu te doen samenwerken met de dreambox ( indien er enigma 2 op staat ). Ttot nu toe ben ik er niet in geslaagd. Ik zou het dus zeer fijn vinden moest iemand mij op dit forum mij kunnen helpen ( stapgewijs natuurlijk ) zo is er ook een howto in het nederlands te vinden.
bigtwin Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 Mag ik vragen wat je daarmee wilt bereiken? ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
gattaccio Geplaatst: 19 mei 2010 Auteur Geplaatst: 19 mei 2010 zo kanik op mijnslaapkamer ook tv kijken. zonder dat ik daar een antenne stekker voor nodig heb.
Gast MiLo Geplaatst: 19 mei 2010 Geplaatst: 19 mei 2010 VLC en een keertje de zenderlijst uit de WebIf plukken (boeket TV icoontje). Kun je elke zender live zappen.
gattaccio Geplaatst: 26 mei 2010 Auteur Geplaatst: 26 mei 2010 met vlc weet ik dat het gaat maar ik wil een pc volledig ombouwen met mythbuntu zodat ik ook kan opnemen enzo.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen